به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه چهارشنبه در نشست با تعدادی از فعالان سیاسی اصولگرای چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: ایجاد وحدت بین جناح های سیاسی، اقوام و اقشار مختلف مردم از مهمترین برنامه های مدیریت استان در دولت یازدهم است.
وی، با اشاره به ضرورت استفاده از نیروهای سیاسی هر دو جناح در سطح مدیریتی چهارمحال و بختیاری افزود: هم اکنون خط سیاسی بخشی از مدیران استان رویکرد اصولگرایی دارد.
سلیمانی دشتکی، رعایت اعتدال در بحث های سیاسی و مدیریتی را ضروری دانست و افزود: در دولت تدبیر و امید استفاده از نیروهای اصلاح طلب، اصولگرا و همراه با دولت مورد توجه جدی قرار گرفت.
وی تصریح کرد:برقراری توازن منطقه ای و بهره مندی از نیروی انسانی در حوزه مدیریت، در تمامی شهرستان های چهارمحال و بختیاری در دولت یازدهم مورد توجه قرار گرفت.
استاندار یادآور شد: ایجاد وحدت رویه، همدلی و تعامل بین مدیران، مسئولان و قشرهای مختلف مردم، در راستای تسریع در روند توسعه بخش های مختلف چهارمحال و بختیاری مؤثر بوده است.
استاندار چهارمحال و بختیاری، به ارتباط مطلوب مدیران استان با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اشاره و اظهار کرد: حرکت در مسیر قانون، پرهیز از نظرات شخصی و توجه به معیارهای علمی در بخش های مختلف از مهمترین راه های رسیدن به توسعه است.
وی، افزایش زیرساخت ها را از مهمترین راه های دستیابی به توسعه همه جانبه دانست و گفت: ارتقای راههای ارتباطی، تکمیل طرح های نیمه تمام، آغاز عملیات اجرایی پروژه های جدید، بهره برداری از طرح های بزرگ و صنعتی، تحول در زیرسازی و آسفالت معابر روستایی با یک میلیون و 500 هزار متر مربع، هزینه یکهزار و 500 میلیارد ریالی گازرسانی و افزایش شاخص گازرسانی چهارمحال و بختیاری از 83.5 به 94.5 درصد از مهمترین اقدامات مدیریت ارشد استان در دولت یازدهم محسوب می شود.
سلیمانی دشتکی به وجود 220 شهر، روستا و ناحیه صنعتی بدون آب در چهارمحال و بختیاری همزمان با آغاز فعالیت دولت یازدهم اشاره و تاکید کرد: در این مدت آبرسانی به 170 شهر، روستا و ناحیه صنعتی، تسریع در روند اجرای پتروشیمی لردگان، بهره برداری از فاز نخست فولاد سفیددشت، راه اندازی کارخانه تولید چادر مشکی حجاب، بهره برداری از طرح ورق پوشش دار تاراز، دریافت مجوزهای قانونی احداث راه آهن سراسری اصفهان – شهرکرد – اهواز از برنامه دولت یازدهم بوده است.
به گفته وی، توسعه بزرگراه های استان از 110 به 330 کیلومتر، حفر تونل های مختلف در جاده های اصلی، رشد خدمات بهداشتی و درمانی، گشایش فرهنگسرای بزرگ شهرکرد، برگزاری کنگره ملی شهدای استان از دیگر اقدامات صورت گرفته در دولت یازدهم است.
وی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در بخش آب چهارمحال و بختیاری افزود: در دولت یازدهم حفر تونل 67 کیلومتری بهشت آباد حذف شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری سهم سالانه استان از حوضه زاینده رود را 237 میلیون مترمکعب اعلام و تصریح کرد: این در حالی است که اکنون تنها 218 میلیون مترمکعب آب برداشت می شود و 19 میلیون مترمکعب دیگر این استان از حوزه آبی زاینده رود طلب دارد.
وی با اشاره به اجرای برخی پروژه های انتقال آب در چهارمحال و بختیاری در سال های گذشته یادآور شد:این استان با برگزاری نشست های تخصصی در سطح ملی و استانی به نتایج مطلوبی در بخش آب رسیده است.
سلیمانی دشتکی با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم کشور در ابتدای سال آینده، اظهار کرد: مدیران استان برای برگزاری باشکوه و قانونی تلاش می کند.
وی گفت: حضور گسترده و پرشکوه مردم در پای صندوق های رأی باعث تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران و نمایش ابهت کشور در سطح بین المللی می شود.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: پروژه انتقال آب بن – شهرکرد – بروجن یکی از مهمترین پروژه های تاثیرگذار و مورد نیاز مردم چهارمحال و بختیاری است.
وی اعتبار امسال پروژه انتقال آب بن – شهرکرد – بروجن را یکهزار و 930 میلیارد ریال از محل منابع ملی و استانی دانست و یادآور شد: با اجرای این پروژه افزون بر 460 هزار نفر از جمعیت چهارمحال و بختیاری از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار می شود.
در این نشست تعدادی از فعالان سیاسی اصولگرای چهارمحال و بختیاری نظرات، دیدگاه ها و پیشنهادات خود را ارائه کردند.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی** انتشار دهنده: محمود رئیسی
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.