شهرام ندیمی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این طرح روکش مجدد آسفالت برخی از محورها، لکه گیری، شست و شو و نصب علائم راهنمایی و رانندگی، افزایش ایمنی و پاکسازی محورهای استان با هدف افزایش ضریب ایمنی تردد انجام می شود.
به گفته وی، این طرح در تمام محورهای اصلی استان و گردنه ها با اولویت راههای شریانی از جمله بزرگراه ها و جاده های اصلی اجرا خواهد شد.
ندیمی ادامه داد: با اجرای این طرح نقاط پرحادثه و گردنه های پرتصادف در محورهای ارتباطی برای مسافران و گردشگران آشکارسازی می شود.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با هدف ایجاد بستر امن برای تردد مسافران و گردشگران در تعطیلات نوروزی، فعالیت تمامی کارگاه های راه سازی فعال در حاشیه های جاده های ارتباطی استان از 25 اسفندماه جاری تا 15 فروردین سال آینده متوقف می شود.
ندیمی افزود: 38 اکیپ راهداری ویژه طرح نوروزی از 25 اسفندجاری تا 15 فروردین سال 96 در جاده های استان در حالت آماده باش هستند.
به گفته وی، تمهیدات لازم در راهدارخانه های استان برای پذیرایی و استقبال از مسافران نوروزی و در صورت نیاز به اسکان اضطراری اندیشیده شده و اکیپ های راهداری نیز در راهدارخانه های استان مستقر می شوند.
محورهای مواصلاتی استان چهارمحال وبختیاری، استان های جنوبی را به مرکز و غرب کشور متصل می کند و حدود سه هزار و 700 کیلومتر راه آسفالته در قالب بزرگراه، راه های اصلی، فرعی و روستایی در این استان وجود دارد.
خبرنگار: نرگس کریمی**انتشار دهنده:جهانبخش صفری دهکردی
7361/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.