هفته نامه خورشید در شماره 25 این نشریه در مطلبی با عنوان خرید شب عید، رفع نیاز یا سمبل مصرف گرایی به قلم نرگس ریاحی به مبحث خرید شب عید پرداخته و آورده است: شیرینی خرید اجناس جدید همزمان با نو شدن طبیعت بر کسی پوشیده نیست اما افراط در هر کاری جز زیان بر فرد و در نهایت بر جامعه نتیجه دیگری نخواهد داشت.
ادامه این مطلب آمده است: خرید شب عید نیز از این قاعده مستثی نیست و بهتر است آگاهانه و متناسب با نیاز برای خرید گام برداشت.
هفته نامه دیده بان نیز در شماره 73 این نشریه مطلبی با عنوان باید و نبایدهای حمل و نقل عمومی در شهرها به قلم ندا قوامی آورده است: این روزها بنا به دلایلی از جمله افزایش کاربرد اتومبیل، عدم توزیع مناسب امکانات و فعالیتها در سطح شهر، عدم تناسب عرض خیابانها با حجم وسایل نقلیه درون شهری سبب شده تا اغلب معابر شهری پاسخگوی نیازهای ترافیکی شهر نباشد و مشکلات جابه جایی در داخل محدوده شهر خودنمایی کند.
هفته نامه پگاه نیز در شماره 24 این مطبوعه در مطلبی با عنوان کارگران مشغول بیکارند به این موضوع پرداخته که دستمزد کارگران در این استان عادلانه نیست.
در این مطلب تاکید شده است: مادامی که بسیاری از کارگران کارخانه ها، کارگران فصلی و روزمزد استان با دریافت حقوق های اندک از دریافت حداقل های معیشتی بی بهره اند، نمی توان چنان توقعی برای رشد و شکوفایی صنعت و اقتصاد استان داشت.
هفته نامه عصرقلم در شماره 74 این نشریه در مطلبی با عنوان درختکاری منحصر به 15 اسفند نباشد بر ضرورت کاشت نهال در روزهای مختلف سال تاکید کرد.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.