به گزارش ایرنا، گودرز امیری روز دوشنبه در ستاد هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: اینترنت و سامانه وای فای ، حداقل در 50 مکان گردشگری و محل اسکان مسافران پوشش داده شود تا مسافران بتوانند از خدمات آن بهره مند شوند.
وی افزود: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مسافران نوروزی باید ارتقا یابد و پزشک مورد نیاز در مراکز درمانی و اورژانس مستقر شود.
امیری تصریح کرد: صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری به منظور تامین کالاهای مورد نیاز مردم و مسافران نوروزی اقدامات لازم را انجام دهد و گروه های بازرسی را به منظور جلوگیری از تخلفات احتمالی فعال کند.
وی یادآور شد: دستگاه های اجرایی فرهنگی چهارمحال و بختیاری به منظور جلوگیری از بروز خسارت های جانی و مالی در چهارشنبه سوری برنامه ریزی کنند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مرغ، گوشت، میوه و کالاهای اساسی مردم و مسافران در نوروز تامین و ذخیره سازی شده است.
وی افزود: در نوروز امسال تمامی مراکز شبانه روزی شهرکرد و در روستاها نیز فعال و در مراکز شلوغ نیز اکیپ های 115 مستقر است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: مانور ترافیکی استان همزمان با سراسر کشور ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 25 اسفند امسال در سراسر استان برگزار می شود.
بهمن عسگری سوادجانی به اجرای طرح نوروزگاه در چهارمحال و بختیاری اشاره و تاکید کرد: در این طرح 4 مکان شامل قلعه چالشتر، قلعه جونقان، پُل مصلای بروجن و قلعه امیرمفخم دزک مشخص شده و برنامه های نوروزخوانی، نوروزگردی، آتش افروز و ادبیات شفاهی در این مکان ها اجرا می شود.
وی افزود: مسافران می توانند برای دریافت اطلاعات گردشگری چهارمحال و بختیاری با شماره 9629 تماس بگیرند.
خدمات رسانی به مسافران نوروزی همه ساله در سراسر کشور و چهارمحال و بختیاری از 25 اسفند تا 15 فروردین اجرا می شود.
سال گذشته بیش از یک میلیون و 500هزار نفر مسافر نوروزی یا در استان اقامت یا در این استان به منظور رفتن به جنوب یا مرکز ایران تردد کردند.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی** انتشار دهنده: محمود رئیسی
/2097/7362
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.