به گزارش ایرنا، متن پیام قاسم سلیمانی دشتکی که نسخه ای از آن شامگاه یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت به این شرح است:
درگذشت ناگهانی آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و یار دیرین امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باعث تاسف و تالم شدید خاطر گردید.
آیت الله هاشمی رفسنجانی از دوران جوانی با پیوستن به نهضت اسلامی امام خمینی (ره) راه مبارزه با رژیم طاغوت را در پیش گرفت و پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران هم با قبول مسئولیت های مهم در مناصب مختلف خدمات شایانی در راه تحقق اسلام، انقلاب و سربلندی نظام جمهوری اسلامی به انجام رساند.
اینجانب با تسلیت این مصیبت به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، رئیس جمهوری اسلامی ایران، علما، مراجع، فضلا، طلبه های حوزه های علمیه، به ویژه خانواده و خاندان محترمشان و تمامی مردم ایران اسلامی و اهالی شهیدپرور چهارمحال و بختیاری با بازماندگان مکرم ایشان ابراز همدردی کرده و علو درجات آن بزرگوار را از درگاه احدیت مسالت می نمایم.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر یکشنبه در بیمارستان شهدای تجریش به امام راحل، همرزمان شهید و همه شهیدان انقلابی و دفاع مقدس پیوست.
آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری در سوم شهریور سال 1313 در رفسنجان چشم به جهان گشود.
آیت الله هاشمی رفسنجانی ده ها سال مبارزه با رژیم شاهنشاهی، فعالیت تعیین کننده در دوران انقلاب اسلامی، عضویت در شورای انقلاب، فرماندهی کل قوا در دفاع مقدس با حکم امام خمینی (ره)، ریاست سه دوره مجلس شورای اسلامی و چهارمین رئیس جمهوری اسلامی ایران در 2 دوره پیاپی بین سال های 1368 تا 1376 را در کارنامه خود داشته و به عنوان یکی از پرنفوذترین شخصیت های سیاسی جمهوری اسلامی شناخته شده است.
دریافت کننده: وحید رئیسی دهکردی**انتشاردهنده: جهانبخش صفری دهکردی
7362/6021

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.