در بیانیه شورای عالی و مدیریت حوزه علمیه خراسان آمده است: ارتحال جانسوز اندیشمند، سیاستمدار وارسته، مجاهد خستگی ناپذیر انقلاب و نظام اسلامی و یار دیرین و پرسابقه حضرت امام خمینی(ره) و رهبری معظم انقلاب اسلامی(حفظه الله)، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی موجب تألم و تأثر حوزه علمیه خراسان شد.
بیانیه می افزاید: آن عالم فرزانه و شخصیت بلندآوازه انقلاب اسلامی از پشتوانه های عظیم انقلاب بود که در سالهای پر التهاب مبارزات سیاسی دوران قبل از انقلاب اسلامی در کنار حضرت امام خمینی قدس سره الشریف مسیر مقدس مبارزه را به کمال و تمام طی نمود و در سمتهای مهم نظام اسلامی همچون ریاست جمهوری و ریاست مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام در کنار مقام معظم رهبری به شایستگی به انجام وظیفه و رسالت خویش اهتمام ورزید و به عنوان شخصیت مقتدر و پرنفوذ انقلاب اسلامی شناخته شد. ارتحال این شخصیت عظیم القدر را به حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و حوزه های علمیه تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن شخصیت اثرگذار و فرزانه علو درجات و برای بازماندگانش صبر و اجر مسالت می نماییم.
آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام یکشنبه شب بر اثر ایست قبلی به بیمارستان تجریش تهران انتقال یافت و به رغم تلاش پزشکان دار فانی را وادع گفت.
7489/1858

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.