به گزارش ایرنا، گودرز امیری شامگاه یکشنبه در نشست با شهرداران چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: سررسید اسناد خزانه 19 بهمن امسال اعلام شده و شهرداران باید تا پنجم بهمن مدارک مورد نیاز برای دریافت این اعتبارات را به اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ارائه دهند.
وی افزود: در صورتی که شهرداری ها نتوانند نسبت به جذب اعتبارات اسناد خزانه اقدام کنند، اعتبار نقدی آن ها نیز حذف می شود.
امیری تصریح کرد: شهرداران چهارمحال و بختیاری همچنین تا پایان هفته جاری تعرفه عوارض شهرداری ها را به دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ارائه کنند.
وی یادآور شد: شهرداران چهارمحال و بختیاری بودجه پیشنهادی شهرداری را تا بیستم دی ماه سال جاری برای تصویب به شورای اسلامی شهرها ارائه دهند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: شهرداران استان همچنین باید با انتخاب حسابرس مورد تایید شورای اسلامی شهر وضعیت سال های 1393 و 1394 شهرداری را تا پایان امسال حسابرسی کنند.
وی با اشاره به اختصاص 50 درصد اعتبارات پروژه های بند 'و' شهرداری ها گفت: گزارش هر کدام از شهرداران استان که نسبت به هزینه این اعتبارات در جای خود اقدام نکرده باشند به دیوان محاسبات اعلام می شود.
امیری تاکید کرد: شهردارانی که اعتبارات پروژه های بند 'و' را جذب نکرده باشند، توبیخ خواهند شد.
وی افزود: شهرداران چهارمحال و بختیاری همچنین نسبت به تسویه حساب با نیروهای مشغول به کار خارج از بخشنامه وزارت کشور در شهرداری ها اقدام کنند، در غیر این صورت شهردار متخلف شناخته شده و به هیات تخلفات معرفی می شود.
معاون سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری نیز گفت: اعتبارات اسناد خزانه این استان 300 میلیارد ریال است که 18 میلیارد ریال از این مبلغ به شهرداری های استان اختصاص دارد.
علی شهریارپور اظهار کرد: این در حالی است که تنها سه شهرداری گندمان، سودجان و نافچ توانسته اند 620 میلیون ریال از اعتبارات اسناد خزانه را جذب کنند.
وی تصریح کرد: در صورت تمایل به دریافت اعتبارات اسناد خزانه قبل از سررسید می توان با کسر 51 هزار ریال به ازای هر یک میلیون ریال اقدام کرد.
چهارمحال و بختیاری 40 شهرداری دارد.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشار:جهانبخش صفری دهکردی
7362/6021

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.