رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد امروز(یکشنبه 15 تیرماه) از بستری شدن 26 بیمار با علائم مشکوک به کرونا طی 24 ساعت گذشته در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: ۲۶ بیمار با علائم مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در چهارمحال و بختیاری بستری شدند.

به گزارش جماران، مجید شیرانی در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار جدید بیماری کرونا در استان در پانزدهمین روز تیرماه سال ۹۹، عنوان کرد: پاسخ ۸۰ آزمایش موارد سرپایی با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا آماده شد و ۲۶ بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: تست ۶ مراجعه کننده بیمارستانی با علائم بالینی مشکوک به بیماری کووید ۱۹ که در مراکز درمانی بستری شده بودند مثبت قطعی اعلام شد.

وی تاکید کرد: هم اکنون ۸۲ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۵۲ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته، با ۲ مورد فوتی جدید ناشی از ابتلاء به بیماری نوپدید کووید ۱۹ در استان، مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلاء به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به ۵۴ نفر رسید.

وی ادامه داد: هم اکنون ۱۵ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.