کمال اکبریان روز پنجشنبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی این شهرستان افزود: با توجه به تهدیداتی که در خصوص شیوع تب برفکی بر سلامت و امنیت غذایی مردم وجود دارد با اقدامات پیشگیرانه و بازرسی‌های مستمر ، این شهرستان از معدود مناطقی است که تاکنون هیچ مورد مثبتی در آن شناسایی نشده است.

وی در ادامه به نظارت مستمر بر اصناف این شهرستان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: ۲ هزار صنف در شهرستان کد رهگیری گرفته و تحت نظارت مستمر قرار دارند.

اکبریان همچنین از غربالگری ۱۰۰ درصدی جمعیت این شهرستان در خصوص ویروس کرونا خبر داد و افزود: ۳۷ هزار و ۷۵۵ نفر از جمعیت شهرستان غربالگری شده اند و شرایط تحت کنترل و مدیریت است.

فرماندار شهرستان سامان، کنترل مبادی و رودی و خروجی این شهرستان در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را موثر دانست و تصریح کرد: این کنترل‌ها سبب شد تا شهرستان در خصوص ورود گردشگر در دوران شیوع کرونا آسیبی نبیند.

اکبریان خاطر نشان کرد: آموزش‌های لازم در محیط‌های مختلف در مقابله با آسیب‌های فضای مجازی در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، تب برفکی یک بیماری ویروسی شدید و بسیار واگیر در حیوانات زوج سم است که از نظر اقتصادی، می‌تواند آسیب‌های زیادی را به همراه داشته باشد.

شهرستان سامان در ۲۰ کیلومتری مرکز چهارمحال وبختیاری قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.