به گزارش خبرنگار مهر، علی نکویی عصر یکشنبه در نشست پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ضمن تشکر از همکاری این ستاد در مقابله با شیوع بیماری کرونا ویروس گفت؛ مراقبت‌ها در مبادی ورودی و خروجی شهرستان به قوت خود باقیست، آموزش‌های لازم به اکیپ‌های مستقر داده شده و در این ایام حساس باید تلاش بیشتری شود، تمامی دستگاه‌ها نیز آمادگی و همکاری لازم جهت آرامش و حفظ جان مردم داشته باشند.

وی افزود: گند زدایی و ضد عفونی محلات و مکان‌های عمومی سطح شهرستان توسط ستاد پیشگیری از ویروس کرونا و نیروهای مردمی به صورت روزانه انجام می‌شود.

نیکویی بیان داشت: به دلیل نبود کمربندی و رعایت نکات بهداشتی طی درخواست مردم و در صورت نیاز، چادرهایی در سطح شهر در جهت پیشبرد کارها و جلوگیری از ورود مسافر به شهر بر پا خواهد شد.

وی گفت: دو گشت ویژه توسط نیروهای انتظامی و راهور در سطح شهر جهت کنترل وضعیت برقرار می‌شود.

فرماندار شهرستان بندرلنگه افزود: جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اصناف ساعت کاری مشخصی را در نظر گرفته و اکیپی به صورت روزانه از نانوائیها و واحدهای صنفی سطح شهرستان جهت رعایت نکات بهداشتی بازدید کنیند.

نیکویی اضافه کرد: برای مقابله این ویروس و با توجه به نزدیکی ایام نوروز، مسافری در شهرستان بندرلنگه پذیرفته نمی‌شود و خدماتی به گردشگران داده نخواهد شد.

فرماندار شهرستان بندرلنگه ضمن تاکید بر رعایت مسائل بهداشتی در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا افزود: مردم شهرستان بندرلنگه در ایام نوروز به توصیه‌های ماندن در خانه توجه کنند و از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

در پایان نشست اعضا ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در شهرستان بندرلنگه عملکرد و فعالیت‌های خود را ارائه کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.