اقبال عباسی روز چهارشنبه در بخشی از سخنان خود در نشست کمیسیون ماده ۵ این استان افزود: مردم انتظار دارند با گردش مدیران و تغییرات ایجاد شده، خدمات‌رسانی در جامعه بیشتر شود و بتوان خدمات بهتری به آنها ارائه شود.

وی ادامه داد: جابه جایی مدیریتی با هدف پیشرفت و حرکت رو به جلو انجام می‌گیرد و مدیران جدید باید تلاش کنند،مردم نتیجه این تغییرات مدیریتی را حس کنند.

عباسی یادآور شد:همه مسوولان، خدمتگزار مردم هستند و چنانچه مدیری به جای مدیر دیگری منصوب و انتخاب شود، باید تسریع در روند خدمت‌رسانی را رقم بزند. 

استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: گاهی در فضای مجازی نسبت به تغییرات مدیران دستگاههای اجرایی انتقادی می‌شود اما در اصل هدف از این جا به جایی‌ها ، تسریع در خدمت‌رسانی به مردم است.

عباسی خاطرنشان کرد: اگر قصد و نیت افراد خدمت‌گزاری به مردم باشد نباید نسبت به چنین تغییراتی موضع منفی نشان داد، بلکه باید به مدیر جدید کمک کرد و وی را برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم یاری داد.

به گزارش ایرنا، در این نشست در برخی موارد طرح‌های تفصیلی شهرهای شهرکرد و بروجن بازنگری و برخی قوانین جدید در خصوص احراز هویت مالکیت افراد بر واحدهای مسکونی تشریح و تبیین شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.