حجت‌الاسلام حسن دهقان‌نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حالی که طلبه‌های جوان در دوره شیوع ویروس کرونا به شکل داوطلبانه و با نیت خیرخواهانه در مراکز درمانی خدمات رسانی می‌کردند، شبکه‌های معاند و ضد انقلاب در افکار عمومی با طرح این پرسش که چرا این افراد غیرمتخصص به بیمارستان می‌روند، به دسیسه افکنی مشغول بودند.

وی اضافه کرد: انجام کارهای خدماتی از سوی طلاب در بیمارستان‌ها که زیر نظر پرستاران و کادرپزشکی انجام می‌شود، باعث شد تا توطئه شبکه‌های معاند و ضد انقلاب علیه نظام و انقلاب خنثی شود.

حجت‌الاسلام دهقان‌نژاد تصریح کرد: آنچه طلاب در این دوره انجام دادند، به جز ایجاد انگیزه معنوی و تقویت روحیه توکل و توسل چیز دیگری نبود و همه اقدامات در شهر و روستا به شکل جهادی صورت می‌گرفت.

این مسؤول با بیان اینکه رسانه‌های استان قزوین نیز تصویر خوبی از همدلی و خدمت رسانی نظام را در دوره بحران این بیماری به نمایش گذاشتند، اظهار داشت: در ایام شیوع بیماری کرونا، به غیر از ۲ رسانه در استان قزوین، فعالیت عمده رسانه‌ها در فضای مجازی و خبرگزاری‌های برخط نشان داد که انجسام و همدلی خوبی در جامعه ایجاد شده است.

حجت‌الاسلام دهقان‌نژاد تاکید کرد: در شرایطی که تمام ارکان نظام پای خدمت آمده و در حال کمک به همنوعان هستند، هرگونه تسویه حساب سیاسی و تفرقه افکنی به از بین رفتن اتحاد در جامعه منجر می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.