فریبرز کرمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: طرح راهداری زمستانی امسال از 15 آذر آغاز شده و تا 25 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.
او وظیفه راهداری و حمل و نقل جاده ای را خدمات دهی به مردم و ایمنی جاده ها اعلام کرد و افزود: اداره راهداری از چهار معاونت فنی، حمل و نقل، راهداری ومعاونت پشتیبانی تشکیل شده است.
او در ادامه با اشاره به هشت هزار و 60 کیلومتر راه روستایی و شهری در استان کرمانشاه، گفت: 49 محور استان در زمان بارش برف نیاز به نمک پاشی دارد.
مدیرکل راهداری و حمل ون قل جاده ای استان کرمانشاه در ادامه افزود: در زمستان 149 اکیپ در جاده ها با 28 نمک پاش آماده خدمت رسانی هستند و به صورت 24 ساعته از طریق الکترونیکی جاده ها را رصد می کنند.
کرمی، تعداد راهدارخانه های ثابت استان را 35 مورد اعلام کرد و افزود: بر حسب نیاز هشت راهدارخانه سیار دیگر هم کار خدمت رسانی به مردم در زمستان را برعهده دارند.
وی تصریح کرد که درصدد هستیم دسترسی آنتنی را از جاده ها حذف کنیم و در قالب مجتمع خدمات رفاهی متمرکز کنیم.
او تعداد مجتمع های خدمات رفاهی را 27 مجتمع اعلام کرد و افزود: 12 مجتمع دیگر در حال ساخت است و 22 مجتمع رفاهی هم در حال بررسی اداری می باشد.
وی همچنین اعلام کرد که طرح ساماندهی موتور سواران هم با همکاری دهیاران و فرمانداران و پلیس راهور در حال انجام می باشد.
وی در بحث توزیع لاستیک رانندگان ماشین سنگین و سواری گفت: تاکنون حدود 30 هزار حلقه لاستیک به رانندگان ماشین های سنگین و 10هزار حلقه لاستیک به رانندگان خودروهای سواری تحویل داده شده است.
استان کرمانشاه 2 میلیون نفر جمعیت ساکن در 2 هزار و 600 روستا و 33 شهر دارد.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.