جعفر مردانی روز چهارشنبه در ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس افزود: برگزاری مناسبت‌ها و آیین‌هایی که یادآور انقلاب اسلامی است، در جامعه باید جدی گرفته شود و برای انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل جوان و مفاهیم انقلاب و دفاع مقدس تلاش کرد.

وی گفت: در شرایط کنونی، از ظرفیت پیشکسوتان برای انتقال این ارزش‌ها در فضای مجازی و رسانه ها باید استفاده کرد.

وی اظهار داشت: سوم خردادماه و سالروز آزادی خرمشهر، به عنوان الگویی برای معرفی نقش برجسته افتخارات سرداران و رزمندگان به نسل جوان است که باید برای معرفی و یادآوری این افتخارات از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی استفاده کرد.

مردانی، به بزرگداشت روز قدس و سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و ۱۵ خرداد در شرایط کرونایی اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها در صورت کم شدن زمینه انتقال ویروس کرونا و مساعد شدن شرایط استان، براساس پروتکل بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی ،با تاکید بر اهمیت برگزاری روز قدس گفت: نباید اجازه داد دشمن فکر کند با وجود ویروس کرونا، مساله قدس فراموش شده است و باید نشان دهیم قدس همیشه در دل مسلمانان است و مردم مسلمان ، همیشه از حق و حقوق مردم فلسطین دفاع خواهند کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به اجرای ۴۳ عنوان برنامه ویژه چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان گفت: برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سال دفاع مقدس از سوم خرداد آغاز می شود. 

سرهنگ منوچهر ذوالفقاری گفت: برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس با شعار محوری "ما قوی هستیم" برگزار خواهد شد.

به گفته وی، کمیته‌های تخصصی ۱۵گانه و ستاد شهرستان‌ها نیز در سطح استان برای با شکوه تر برگزار شدن این مناسبت‌ها فعال شده است.

وی به فعال شدن ۴۰ روای برای روایتگری در مدارس اشاره کرد و گفت : با بهبود یافتن اوضاع  شرایط کرونایی در کشور، این برنامه‌ها در قالب ویژه برنامه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا ، استان چهارمحال و بختیاری بیش از۲ هزار و ۴۰۰ شهید در دوران مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرد که ۸۰ شهید آن مربوط به عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر است.

ویروس کرونا یا کووید ۱۹ به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی شوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری ازشیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.