این آیین در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس که با عنوان شهیدان، جانبازان و فخرآفرینان نامگذاری شده است در گلزار شهدای شهرکرد با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

اقبال عباسی در این برنامه با تجلیل از مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اظهار داشت: اگر فرهنگ شهادت‌طلبی و ایثارگری نبود امروز نظام اسلامی و ملت ایران به این پیروزی‌ها و موفقیت‌های گسترده دست نمی‌یافت.

وی با بیان اینکه شهادت اوج کمال انسان است، تصریح کرد: شهادت از برترین واژه‌های فرهنگ اسلامی است که باید بیش از پیش به تبیین جایگاه آن برای نسل جوان اهتمام ورزید.

عباسی با بیان اینکه ۸ سال دفاع مقدس، انقلاب اسلامی را بیمه کرد، افزود: انقلاب اسلامی ما در برابر رژیم تا دندان مسلح، ملتی با دست خالی اما با اراده‌ای محکم و مسیری روشن و رهبری مدبرانه را در پیش روی خود داشت و توانست در برابر آن قدرت استبدادی پیروز شود و امروز نیز با تداوم همین تفکر و مسیر می‌توان بر توطئه‌های دشمن غلبه کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری پس از غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای شهرکرد با خانواده شهید عبدالوهاب حیدری و شهید امیرقلی طهماسبی دیدار و از مقام والای این ۲ شهید دفاع مقدس استان تجلیل کرد.

در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیش از ۸۰۰ ویژه برنامه محوری در استان چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

۳۱ شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه عراق علیه جمهوری اسلامی ایران با عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و تا ۶ مهر ادامه دارد.

چهارمحال و بختیاری در طول ۸ سال دفاع مقدس بیش ۲ هزار و ۴۴۰ شهید را تقدیم انقلاب کرد.

۷۳۶۳/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.