فرهاد خلیل‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: نشست ویژه هفته انقلاب فردا ساعت 9 تا 11 صبح در محل کتابخانه عمومی حافظ شهرکرد برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نشست کتاب حکمت اسلامی هنر، زمینه‌ها، عوامل و بازتاب جهانی انقلاب اسلامی ایران ـ رهیافت فرهنگی و آینه جادو با مشارکت حوزه هنری استان ارائه می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سال گذشته 546 نشست کتابخوان در سطح استان برگزار شد، بیان کرد: نشست‌ها شامل نشست‌های کتابخوان مدرسه‌ای، کتابخانه‌ای و تخصصی و ویژه بود.

خلیل‌مقدم خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از 120 درصد برنامه‌ریزی‌های در نظر گرفته شده اجرا شد.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این نشست تبیین فرهنگ و هنر اسلامی، بازبینی انقلاب اسلامی و تأثیر هنر در جریان جهانی‌سازی انقلاب و ارائه نقطه‌نظرات جدید پیرامون تأثیر فرهنگ غربی است.

کتاب "بر شانه‌های نی" در چهارمحال و بختیاری رونمایی شد

کتاب بر شانه‌های امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در استان با حضور اهالی فرهنگ و هنر رونمایی شد.

حجت‌الله شیروانی، رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: سال 93 با توجه به آسیب‌شناسی انجام شده در زمینه اشعار مداحان، جشنواره سوگواره و شعرهای آیینی برگزار و شاعران اشعار خود را به این جشنواره ارسال کردند.

وی افزود: کتاب در 2 بخش اشعار ارسالی به جشنواره و اشعار شاعران است که از مجموع 100 اثر ارسالی 30 اثر انتخاب و همراه با 40 اثر دیگر در این کتاب جمع‌آوری شدند.

شیروانی خاطرنشان کرد: در این کتاب اشعار مربوط به واقعه عاشورا از سوی وحید برزگر جمع‌آوری شده است.

2 هزار و 704 نفر در بروجن معتکف شدند

حجت‌الاسلام سید ابوالفضل صالحی، سرپرست تبلیغات اسلامی بروجن اظهار داشت: اعتکاف امسال با حضور 2 هزار و 704 نفر خواهر و برادر در 28 مسجد شهری و روستایی این شهرستان برگزار شد.

وی بابیان اینکه از این تعداد 2000 نفر خواهر و 704 نفر برادر بودند، افزود: 21 مسجد شهری و 7 مسجد روستایی در این ایام پذیرای معتکفین هستند.

سرپرست تبلیغات اسلامی بروجن با اشاره به در نظر گرفتن 10 مسجد در شهر بروجن برای برپایی آیین اعتکاف بیان کرد: در این شهر 5 مسجد ویژه خواهران 5 مسجد ویژه برادران در نظر گرفته شده است.

صالحی خاطرنشان کرد: سال گذشته 2 هزار و 453 نفر مشتاق فریضه معنوی اعتکاف در 24 مسجد شهرستان بروجن معتکف شدند.

وی تصریح کرد: تعداد شرکت‌کنندگان در مراسم اعتکاف امسال نسبت به سال قبل 251 نفر افزایش یافته است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 614030
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.