به گزارش ایرنا، اقبال عباسی شامگاه سه‌شنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: دولت مبلغی برای کمک به واحدهای تولیدی ورشکسته ناشی از شیوع ویروس کرونا و جبران قسمتی از این خسارتها به صورت تسهیلات بانکی در کنار طرح مواسات و کمک های مومنانه در نظر گرفته است.
وی افزود: اطلاع‌رسانی برای بهره‌مندی بیشتر مردم حتی از دورترین نقاط چهارمحال و بختیاری به منظور استفاده از این فرصت ضرورت دارد.
عباسی تصریح کرد: به همین منظور واحدهای صنعتی و تولیدی ورشکسته و آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا، به درستی شناسایی و در مرحله بعدی برای رفع موانع تولید آن‌ها  تدابیر لازم اندیشیده شود.
وی یادآور شد: مدیران جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گزارش عملکرد ارایه ندهند.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید مشکلات طرح‌های صنعتی و خدماتی مطرح و برای رفع آن‌ها چاره اندیشی شود.
وی گفت: بانک‌های چهارمحال و بختیاری موظفند اسناد روستایی را به مقدار ارزش ریالی محل اجرای طرح بپذیرند.
عباسی تاکید کرد: در صورت نپذیرفتن این مصوبه وزارت اقتصاد و دارایی از سوی مدیران بانک‌ها، مدیر مربوطه به تخلفات اداری معرفی خواهد شد.
وی افزود: واگذاری و انتقال سند زمین ها و املاک دستگاههای اجرایی دولتی با کاربری‌های گوناگون به دیگر دستگاههای اجرایی باید با قیمت روز باشد.
به گزارش ایرنا، ویروس کرونا یا کووید ۱۹ به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.
شست و شوی دست ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری ازشیوع این ویروس توصیه می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.