حسن شمسی‌پور روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز منجمد که برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان در استان توزیع می‌شود، ۴۲۰ هزار ریال است.

وی افزود: با توجه به بالا بودن قیمت گوشت گرم در بازار، احتمال می‌رود تقاضا برای گوشت قرمز بالا باشد.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری بیان کرد: سهمیه گوشت مرغ منجمد نیز برای توزیع در بازار در نظر گرفته شده بود، اما به دلیل اشباع بودن بازار از مرغ گرم با قیمتی زیر قیمت مصوب و نبود تقاضا برای مرغ منجمد، مرغ منجمد توزیع نمی‌شود.

شمسی‌پور، به توزیع ۵۹۱ تن برنج دانه بلند با قیمت هرکیلو ۷۶ هزار ریال اشاره و تصریح کرد: همچنین ۵۹۱ تن شکر برای تنظیم و توزیع در بازار به قیمت فله هرکیلوگرم ۴۷ هزار ریال در نظر گرفته شد  علاوه بر اینکه قیمت شکر بسته‌بندی نیز هر کیلوگرم ۵۹ هزار ریال است.

وی، به توزیع ۵۹۱ تن روغن مایع برای بحث تنظیم بازار و جلوگیری از کمبود آن در ماه رمضان اشاره و خاطر نشان کرد: تامین خرما از استان بوشهر نیز در صورت معرفی مباشر توسط اتاق‌های اصناف، اتحادیه‌های مرتبط و شبکه تعاون روستایی انجام می‌شود.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این کالاها در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف و فروشگاه‌های صنفی منتخب به هم استانی‌ها عرضه می‌شوند.

شمسی‌پور، با بیان اینکه این کالاها تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه باید در شبکه توزیع جذب شوند، یادآور شد: عرضه این کالاها تا آخر ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی افزود: تقسیم کالاهای تنظیم بازار بین شهرستان‌های استان به نسبت جمعیت صورت گرفته است، که با مدیریت فرمانداران به عنوان رئیس کمیته‌های تنظیم بازار تقسیم و توزیع می‌شوند.

به گزارش ایرنا،چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با جمعیتی افزون بر ۹۷۹ هزار تن است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.