سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: غذاخوری های فاقد مجوز از اماکن در ماه رمضان اجازه فعالیت ندارند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی محمد دهقان در جلسه کمیسیون نظارت با بیان اینکه به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان قیمت اقلام پرمصرف در این ماه بخصوص زولبیا و بامیه بررسی و به تصویب اعضاء کمسیون نظارت استان رسیده است افزود: قیمت زولبیا و بامیه بصورت تک نرخی از بابت هرکیلو 170 هزار ریال ، حلیم ازبابت هرکیلو 180هزار ریال ، آش رشته 140  تا 160 هزار ریال در دومین جلسه کمسیون نظارت استان که به مناسبت فرارسیدن ماه رمضان تشکیل شده بود به تصویب رسید.

وی افزود: به مناسبت ماه مبارک رمضان جهت رفاه حال همشهریان عزیز کالا های اساسی مانند گوشت قرمز، گوشت مرغ ، برنج ، روغن نباتی و شکر به قیمت تعاونی توزیع خواهد شد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در خصوص ساعات کاری غذا خوری ها و نانوایان نیز بیان کرد: نانوایان بربری، سنگک و نان روغنی باید از ساعت 14 ظهر شروع به کار کنند.

دهقان با اشاره به ممنوع الفعالیت غذاخوری ها در ماه مبارک رمضان افزود: نحوه کار کرد غذاخوری ها در ایام ماه رمضان هیچ واحدی اجازه فعالیت ندارند به استثناء واحدهایی که از سوی اداره اماکن عمومی مجوز فعالیت داشته باشند مجاز به کار کردن هستند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.