به گزارش ایرنا، سهراب رئیسی روز دوشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح هادی روستای سیف‌آباد شهرستان بروجن تاکید کرد: برای تهیه و بازنگری طرح‌های هادی روستایی ۵ میلیارد و ۷۹۹ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: از این تعداد تاکنون اجرای طرح هادی در ۴۲ روستا با افزون‌بر ۱۲۷ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال اجرایی شده است.

رئیسی تصریح کرد: ۱۷۸ هزار و ۹۳ مترمربع از معبرهای ۱۹ روستای شهرستان بروجن با استفاده از ۲ هزار و ۷۶۰ تن قیر رایگان به ارزش ۲۸ میلیارد و ۹۵۹ میلیون ریال آسفالت شد.

وی یادآور شد: تاکنون ۹ هزار و ۳۱۵ جلد سند شامل ۷ هزار و ۳۲۵ جلد سند مالکیت روستایی و یک‌هزار و۹۹۰ جلد سند مالکیت شهری در شهرستان بروجن صادر شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در شهرستان بروجن تاکنون ۴۸۳ فقره پروانه ساختمانی صادر و ۶۰۸ قطعه زمین نیز به متقاضیان واجد شرایط واگذار شده است.

رئیسی گفت: به‌ مناسبت افتتاح دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی (ره) و سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، عملیات اجرایی طرح هادی روستای سیف‌آباد با افزون‌بر ۳ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بروجن آغاز شد.

به گزارش ایرنا، هم‌اینک ۷۴۸ روستا در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که از این تعداد ۵۳۹ روستای بالای ۲۰ خانوار و ۴۲۰ روستا نیز دارای دهیاری است.

بخشی از شهرهای چهارمحال و بختیاری دارای جمعیت زیر ۲۰ هزار نفر است که خدمات بخش مسکن را از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دریافت می‌کنند.

بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.