یوسف آقابزرگی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به ظرفیت خالی در کاروان‌های حج تمتع، ودیعه‌گذاران اردیبهشت و خرداد ۱۳۸۶ می‌توانند در کاروان‌های باقی‌مانده ثبت‌نام کنند.

وی اظهارداشت: دارندگان قبض ودیعه‌گذاری حج تمتع می‌توانند برای  ثبت‌نام به سامانه http://hajreserve.ir مراجعه کنند.

به گفته وی، ودیعه‌گذاران در صورتی که تاکنون در فراخوان عمومی تکمیل و به روزرسانی اطلاعات، مشارکت نکردند باید با مراجعه به سامانه رزرو حج تمتع به نشانی reserve.haj.ir نسبت به تکمیل اطلاعات اقدام و پس از دریافت کد رهگیری، سایر مراحل را دنبال کنند.

آقابزرگی افزود: برای تشرف به خانه خدا ۶۳۵ نفر تا تاریخ ۳۱ تیرماه سال ۸۵ ثبت‌نام کردند که این تعداد براساس اولویت‌های اعلام شده از سوی سازمان حج و زیارت اعزام می‌شوند.

وی، با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: برای نام نویسی و انتخاب کاروان نیازی به مراجعه به دفتر زیارتی نیست و زائران می‌توانند بدون تجمع در دفاتر و به مرور زمان در روزهای بعد از ثبت‌نام به دفتر مدیر کاروان مراجعه و مدارک قید شده در اطلاعیه را، ارائه و ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

آقابزرگی اظهارداشت: پرداخت اولیه ثبت‌نام در کاروان ۲۵۰ میلیون ریال است که با احتساب مبلغ ودیعه اصل قبض و سود ،به صورت اینترنتی قابل پرداخت است.

وی، با تاکید بر اینکه مدت اعتبار گذرنامه متقاضیان باید تا پایان دی‌ماه ۹۹ باشد ، افزود: گذرنامه‌های دارای اعتبار قبل از تاریخ فوق، باید تعویض شود.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون ۱۳ دفتر خدمات زیارتی در استان چهارمحال وبختیاری فعال است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.