شهرام جزایری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از مجموع ۴۶ مورد تخلف ثبت شده، ۱۰ مورد در اراضی زراعی و ۳۶ مورد در اراضی باغی بود. 
وی ،با اشاره به قلع و قمع ۳ مورد دیوارکشی در شهرکرد و فرخشهر طبق تبصره ۲ ماده ۱۰ افزود: از جمله این تخلفات ۹ مورد دیوارکشی و ۲۵ مورد احداث بنا بود که علاوه بر صدور اخطار، دستور توقف عملیات نیز صادر شد و در صورت اجرایی نشدن این اخطاریه‌ها و دستور توقف، پرونده این تخلف‌ها به دادگاه ارسال می‌شود. 
مدیر امور اراضی جهادکشاورزی پهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه این تعداد تخلف از اول تا ۱۵ فروردین کشف شده است، تصریح کرد: ۶ مورد از این تخلفات از طریق سامانه ۱۳۱ و گزارش‌های مردمی واصل شد. 
جزایری، بیشترین تعداد این تخلفات را مربوط به شهرستان شهرکرد دانست و خاطر نشان کرد: مردم می‌توانند گزارش‌های خود را به صورت ۲۴ ساعته از طریق سامانه ۱۳۱ اطلاع دهند. 
وی با تاکید بر اینکه موارد ضروری از طریق خوداجرایی و تبصره ۲ ماده ۱۰ بدون پرونده با حکم دادگاه تخریب می‌شود، ادامه داد: مواردی که نیاز به پرونده قضایی داشته باشند، بعد از صدور اخطار، اگر متخلف اقدام به رفع تخلف نکرد در نخستین فرصت پرونده به دادگاه ارجاع داده می‌شود.

به گزارش ایرنا، در چهارمحال و بختیاری سالانه بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن محصولات باغی، زراعی، دامی و شیلاتی تولید می‌شود و سطح زیرکشت استان ۲۷۰ هزار هکتار با ۶۶ هزار بهره‌بردار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.