سرهنگ سید غلامعلی نوربخش روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:  این خودروها برون استانی بودند و جریمه ۵ میلیون ریالی آنها به صورتی دستی و دست‌افزار در اختیار صاحبان خودرو قرار داده شد.

وی، با تاکید بر اینکه ثبت تخلف از طریق دوربین در استان انجام نشده اظهار داشت: ثبت تخلف و جریمه با دوربین در استان‌های بزرگ انجام می‌شود.

وی افزود: در این مدت ۴ خودرو متخلف نیز به پارکینگ اعزام شدند. 

نوربخش، با تاکید بر اینکه هرگونه تردد خودروی غیربومی در استان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال ممنوع است، افزود: ورود خودرو با پلاک غیربومی در استان براساس مدارک و مستندات از جمله کارت ملی، بیمه نامه خودرو انجام می‌شود.

رییس پلیس راه استان گفت: هم‌اکنون تعدادی خودرو با پلاک غیربومی در استان وجود دارد که این خودروها مالکانشان بومی استان هستند و خودرو با پلاک استان‌های دیگر است.

وی با اشاره اجرای موفق طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان در کاهش تردد افزود: این طرح تا صبح روز ۲۱ فرودین ماه سالجاری در استان اجرایی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، طرح تقویت فاصله‌گذاری اجتماعی با هدف کمک به تشدید قطع زنجیره انتقال بیماری با رویکرد کاهش تماس‌ها، برگزاری نشدن اجتماعات و حذف ترددهای غیرضروری در سطح کشور (مصوب ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا) از بامداد جمعه هشتم فرودین ماه آغاز و تا ۲۰ فروردین ماه اجرا می‌شود.

چهارمحال و بختیاری ۳ هزار و ۷۳۲ کیلومتر راه دارد که ۲۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۷۶۱ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۳۶۹ کیلومتر راه روستایی است.

در نیمه نخست فرودین۲ میلیون و ۱۷۸ هزار و ۲۶۲ تردد در محورهای ارتباطی استان از سوی ترددشمارها ثبت شده که این میزان ۵۲ درصد نسبت به سال‌گذشته کاهش داشته است. 

با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ترددها در برخی روزها به بیش از ۸۰ درصد و در روز ۱۳ فروردین به ۹۰ درصد کاهش نیز رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.