به گزارش روز شنبه ایرنا،محمدرضا امیدی تاکید کرد: برای مقابله با ویروس کرونا، ورود خودروهای غیربومی به مرکز چهارمحال و بختیاری ممنوع است از این رو هیچ ترددی در بوستانهای شهرکرد انجام نخواهد شد.
وی افزود: براساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا در شهرداری شهرکرد، تمامی خدمات رفاهی به شهروندان و مسافران در بوستان‌ها و مکان‌های شهری ممنوع است و از هر گونه اسکان در این محل‌ها جلوگیری خواهد شد.
امیدی تصریح کرد: برپایی چادر، گردهمایی‌های نوروزی و هرگونه اسکان در سطح شهرکرد تا اطلاع بعدی ممنوع است.
سرپرست شهرداری شهرکرد اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به سیزده‌بدر، حضور و تجمع شهروندان در بوستان‌های مرکز چهارمحال و بختیاری ممنوع است.
امیدی تاکید کرد: به‌منظور ایجاد نظم و انضباط شهری، گروه‌های گشت‌زنی از سوی واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری شهرکرد در سطح شهر مستقر شده و به‌صورت شبانه‌روزی فعال است.
به گزارش ایرنا،ویروس کرونا که کووید ۱۹ نام دارد اکنون به بسیاری از کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشت تا در مورد بهداشت جهانی؛ وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.
شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی و خودداری از دست دادن‌های مکرر نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.
شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.