مجید شیرانی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: فوتی‌های جدید ۲ نفر مرد ۷۷ و ۷۹ ساله بوده‌اند.

وی همچنین از شناسایی ۸ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: با شناسایی بیماران جدید، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان به ۹۵ نفر رسید.

وی با بیان اینکه افزایش بیماران شناسایی شده ،ناشی از قرارگیری در روزهای اوج شیوع ویروس کرونا است، افزود: با این وجود همچنان وضعیت در استان با ثبات و تحت کنترل است و در مقایسه با جمعیت استان و تعداد بیماران جدید شناسایی شده در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته، در وضعیت بهتری قرار داریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات و درمانی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان تاکنون ۵۸ نفر بهبود یافته است.

شیرانی خاطرنشان کرد: هم اینک در مراکز درمانی استان ۶۵ بیمار مبتلا به ویروس کرونا و بیماران مشکوک به این ویروس بستری هستند.

وی با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از بامداد جمعه، افزود: امید است با همراهی مردم در این طرح بتوان از روند افزایشی تعداد بیماران جلوگیری شود.

ویروس کرونا کووید ۱۹ نام دارد، این ویروس اکنون به بسیاری از کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشت تا در مورد بهداشت جهانی؛ وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و جلوگیری از اجتماعات و سفر ،نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.