سرهنگ سید غلامعلی نوربخش روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بدون اعلام آمار تصادفات افزود: از ابتدای اجرای طرح نوروزی پلیس راه از ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا هفتم فروردین ۹۹، تعداد تصادفات فوتی در استان ۶۰ درصد و تعداد فوت شدگان ۳۳ درصد کاهش داشته است.

وی اظهار داشت: در این مدت تعداد تصادفات جرحی در استان ۷۲ درصد کاهش و تعداد مجروحان حوادث رانندگی نیز ۷۵ درصد کاهش داشته است.

نوربخش افزود:نوروز امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح " در خانه بمانیم" و قرنطینه خانگی، تردد در محورهای مواصلاتی استان کاهش داشته است.

بر اساس اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، کاهش تردد در محورهای مواصلاتی استان چهارمحال وبختیاری ادامه دارد و روز ششم فروردین ماه ۲۰۱هزار و ۵۳۵ تردد در محورهای استان انجام شده که در مدت مشابه سال قبل ۷.۳ درصد  کاهش داشته است.

طی این گزارش، ورودی خودرو به استان در روز ششم فروردین ۱۷هزار و ۴۳۰ خودرو بود که ۳۳.۴درصد کاهش و خروجی ۱۶هزار و ۹۳۸خودرو بوده که ۵۱.۳ درصد کاهش داشته است.

به گزارش ایرنا، در چهارمحال و بختیاری ۳ هزار و ۷۳۲ کیلومتر راه دارد که ۲۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۷۶۱ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۳۶۹ کیلومتر راه روستایی است.

ویروس جدید کرونا کووید ۱۹ نام دارد، این ویروس اکنون به بسیاری از کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشت تا در مورد بهداشت جهانی؛ وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.