فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ابعاد گوناگون امنیت در سطح کشور گفت: امنیت ترافیکی یکی از مسایل مهم در سطح جاده‌های برون و درون شهری است.

سردار غلامعباس غلامزاده روز چهارشنبه در این آیین افزود: ایجاد بستر امن در حوزه ترافیکی و همچنین امنیت در راه‌ها یکی از عوامل کاهش تصادفات است.

وی گفت: ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات موجود در راه‌ها و همچنین رعایت قوانین و مقرارت در ایجاد محیط امن در حوزه ترافیک ضروری است.

وی با اشاره به اجرای این طرح سراسری از ۲۰ آذرماه تا ۲۰ اسفندماه در تمام محورهای مواصلاتی استان افزود: این طرح با هدف ایجاد محیط امن در حوزه ترافیک برای کسانی که در مسیر و محورهای مواصلاتی تردد می‌کنند، با همکاری دستگاه‌های یگان امدادی، پلیس راه و راهور در راستای تامین امنیت اجرا می‌شود.

غلامزاده به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در برون و درون شهری از سوی رانندگان تاکید کرد و گفت: فرهنگ سازی در خصوص رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در استان ضروری است.

به گزارش ایرنا ، طرح زمستانی با  فعالیت ۱۱۹ پایگاه امدادی و انتظامی و ۴۳۷ خودرو و فعالیت یکهزار و ۱۳ نفر از ۲۰ آذرماه تا ۲۰ اسفندماه سالجاری در استان چهارمحال وبختیاری اجرا می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.