سرهنگ رضا همتی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محدودیت های ترافیکی این مسیرها منتهی به مرز مهران از عصر جمعه به خاطر حجم زیاد تردد خودروهای زائران یک طرفه شد.

وی افزود: با توجه به اینکه حجم عمده خودروهای زائران دیروز و دیشب از این مسیرها عبور کردند بنا به صلاح دید پلیس راه کشور تداوم محدودیت های ترافیکی مسیرهای یاد شده ضرورت ندارد.

سرهنگ همتی زاده یادآور شد: تا پایان خروج کامل زائران از محورهای مواصلاتی استان ایلام ماموران پلیس راه استان های معین با همراهی پلیس راه ایلام همچنان برای مدیریت تردد زائران در استان حضور دارند.

وی از ورود بدون گذرنامه زائران عراقی از ۲۵ صفر به ایلام برای سفر به مشهد مقدس خبر داد و اضافه کرد: با توجه به ورود زائران عراقی به ایلام پس از پایان موج برگشت زائران ایرانی از عتبات عالیات، پلیس راه ایلام بدون وقفه طرح مدیریت ترافیک جاده ها برای سفر زائران عراقی را در دستور کار داریم.  

وی در خصوص وضعیت ترافیک جاده ها هم توضیح داد: هم اکنون تردد در تمام مسیرهای خروجی استان ایلام روان اما پرحجم است و تنها در ابتدای تونل آزادی به سمت سرابله ترافیک سنگین و کندی حرکت تردد مشهود است

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.