مجید شیرانی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با تبریک سال نو اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان ۳۳۵ بیمار مشکوک به این ویروس در استان شناسایی و به مراکز درمانی استان مراجعه کردند.

وی ادامه داد: از این تعداد تاکنون آزمایش ۶۴ نفر مثبت شده است و ۷۵ نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند.
شیرانی ،از بهبودی ۴۵ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در استان خبر داد و گفت: این بیماران با حال عمومی مطلوب از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: همچنین تاکنون ۹ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در استان جان خود را از دست دادند.

شیرانی خاطرنشان کرد: نوروز امسال بناست تا برای حفظ سلامت خود و دیگران، دید و بازدیدها و دورهم‌نشینی‌ها را نداشته باشیم و شعار ما بر این است هر چه دست‌ها از هم دورتر، قلب‌ها به یکدیگر نزدیکتر است.

به گزارش ایرنا، ویروس جدید کرونا کووید ۱۹ نام دارد،این ویروس اکنون به بسیاری از کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشت تا در مورد بهداشت جهانی؛ وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.