این آیین با حضور اعضای شورای تامین، هیات نظارت بر انتخابات، فرمانداران 4 حوزه اصلی انتخابیه و منتخبان مردم استان در مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم برگزار شد.

اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در این نشست با آرزوی توفیق برای منتخبان مردم استان، وحدت و همدلی را از ضروریات رشد و پیشرفت استان دانست و گفت: با همراهی و هم‌افزایی می‎توان مسیر توسعه یافتگی استان را تسهیل کرد.

در حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان چهارمحال و بختیاری از تعداد ۸۹ هزار و ۶۰۰ رای صحیح، احمد راستینه هفشجانی با کسب ۳۵هزار و ۸۷۹به عنوان منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

در حوزه انتخابیه شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا چهارمحال و بختیاری از تعداد ۱۲۴ هزار و ۳۳۸ رای صحیح، حسین بامیری با کسب ۳۱ هزار و ۴۱۴ رای به‌ عنوان منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

در حوزه انتخابیه شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار چهارمحال و بختیاری از تعداد ۱۰۴ هزار و ۶۶۱ رای صحیح، قدرت‌الله حمزه شلمزاری با کسب ۲۹ هزار و ۸۰۹ رای به‌عنوان منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

در حوزه انتخابیه بروجن چهارمحال و بختیاری از تعداد ۴۹ هزار و ۴۵۱ رای صحیح امیرقلی جعفری بروجنی با کسب ۱۱ هزار و ۸۶۳ به عنوان منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

چهارمحال و بختیاری ۴ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.