به گزارش خبرنگار مهر، مجید شیرانی بعد از ظهر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ۳۱ نفر از مبتلایان قطعی به کرونا از مراکز درمانی این استان ترخیص شدند.

وی با اشاره به وجود چندین بیمار با علائم مشکوک به کرونا و قرار گرفتن در انتظار پاسخ نمونه ارسالی آنها به آزمایشگاه مرجع، اظهار داشت: با توجه به مهارت و تخصص بالای نیروی انسانی و متخصصین و فراهم شدن امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی و موافقت وزارت بهداشت، به زودی آزمایشات اختصاصی و تکمیلی در استان انجام و روند پاسخ دهی به نمونه‌های بیماران مشکوک تسریع پیدا خواهد کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به پیش رو بودن چهارشنبه آخر سال و برگزاری آئین سنتی و ملی چهارشنبه سوری در کشور، به خانواده‌ها توصیه کرد با داشتن نظارت کافی بر فرزندانشان، با توجه به شرایط خاص حاکم در مراکز بهداشتی و درمانی و احتمال انتقال بیماری با حضور در این مراکز، از وقوع حوادث تلخ آتش سوزی پیشگیری کنند.

شیرانی در ادامه ضمن تقدیر از کادر درمانی، از مردم خواست با انجام مراقبت‌های لازم تا حد امکان از افزوده شدن حجم کاری این عزیزان خودداری و با رعایت نکات بهداشتی و ایمنی سیستم بهداشت و درمان را در پیشگیری و مقابله با کرونا کمک کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1384819
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.