ملک‌محمد مسعودی روز سه‌شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص پویش "سهم من در مقابله با کرونا" تاکید کرد: با شادباش سال نو خدمت مردم ایران و چهارمحال و بختیاری، از تمامی آنان خواهشمندم در خانه‌های خود بمانند تا در مقابله با ویروس کرونا عزیزان‌مان را از دست ندهیم.
وی افزود: ‌امیدوارم در این بهار، مردم با شعور و با فرهنگ بهترین راه مبارزه و ریشه‌کنی ویروس کرونا که همان ماندن در خانه‌ها است را همگانی کنند.
مسعودی تصریح کرد: هنوز برای مقابله و مبارزه با ویروس کرونا، دارو، سرم و یا واکسنی وجود ندارد پس باید با پیوستن به پویش "در خانه بمانیم" این ویروس را ریشه‌کن کنیم.
این خواننده موسیقی مقامی ایران یادآور شد: تمامی ما می‌توانیم با ماندن در خانه‌های خود در سلامت کشور و خودمان کمک کنیم.
مسعودی اظهار داشت:‌ امیدوارم مردم ایران و چهارمحال و بختیاری در خانه‌های خود بمانند تا بهارمان با از دست دادن عزیزان‌مان با عزا همراه نشود.
به گزارش ایرنا، ملک‌محمد مسعودی معروف به "ملک مسعودی" متولد ۱۳۳۱ خواننده سنتی و بختیاری (فولکلور) اهل بروجن چهارمحال و بختیاری است.
ویروس کرونا که کووید ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد.
این ویروس اکنون به بسیاری از کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشت تا در مورد بهداشت جهانی؛ وضعیت قرمز اعلام کند.
شست‌ و شوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.