محمدرضا عمرون روز شنبه در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت پیشگیری از گسترش آن، بازرسی‌ها بر بازار استان تشدید شد.

وی افزود: از مجموع پرونده‌های تشکیل شده در ۲۰ روز گذشته، تاکنون به ۱۹۹ فقره رسیدگی شده است.

عمرون تصریح کرد: برای ۱۹۹ فقره پرونده که در این مدت مورد رسیدگی قرار گرفت، یک میلیارد و ۳۶۴ میلیون ریال جریمه صادر شده است.

وی یادآور شد: در شرایط حساس کنونی و شیوع و گسترش ویروس کرونا در جامعه، تعزیرات حکومتی استان در برخورد با متخلفان بخش‌های مختلف به‌ خصوص حوزه بهداشت، درمان و سلامت کوتاهی نخواهد کرد.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: هم‌اینک  بیش از ۲ هزار تن برنج، ۶ هزار و ۸۷۰ تن شکر، ۲۵۵ تن روغن و ۱۷ هزار و ۵۰۰ تن گندم در استان ذخیره شده است.

کی‌قباد قنبری تاکید کرد: تامین به‌ موقع کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم از مهمترین و اصلی‌ترین برنامه‌های مسوولان شرکت غله و خدمات بازرگانی در سطح ملی و استانی است.

وی اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در شرایط حساس کنونی چهارمحال و بختیاری در تامین به‌  موقع کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم با مشکلی مواجه نخواهد شد.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که کووید ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد.

این ویروس اکنون به بیش از ۱۰۰ کشور جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشت تا در مورد بهداشت جهانی؛ وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.