به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام بعد از ظهر شنبه از بیمارستان هاجر شهرکرد بازدید کرد و از نزدیک در جریان درمان بیماران مبتلا به کرونا ویروس قرار گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با حضور در بخش عفونی بیمارستان هاجر شهرکرد محل بستری بیماران مبتلا و تحت درمان ویروس کرونا استان با اهدای گل از پزشکان، پرستاران و کادرهای درمانی و مجموعه دست‌اندرکاران دانشگاه علوم و پزشی استان که در مواجهه و مبارزه با ویروس کرونا مجاهدانه و ایثارگرانه در حال خدمت‌رسانی هستند صمیمانه قدردانی کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در این بازدید گفت: امروز جهاد فی‌سبیل‌الله همین کاری است که پزشکان، پرستاران و مجموعه پرسنل بیمارستان انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: کادر درمانی زمینه سلامت و درمان مبتلایان را فراهم می‌کنند و در واقع خط مقدم این جبهه هستید و خدای متعال هم اجر فراوان به کسانی که در این جایگاه‌ها هستند عطا می‌کند.

امام جمعه شهرکرد گفت: طبعاً آن چه را که امروز داریم از تلویزیون و رسانه‌ها از تلاش‌های کادر درمانی مشاهده می‌کنیم واقعاً بیان‌گر این است که روحیه ایثار و از خودگذشتی حاکم است و ایثارگرانه ومجاهدانه کادر درمانی در این عرصه دارند نقش می‌آفرینند و این از پرورش یافتن در مکتب اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.

وی بیان کرد: کسی که پرورش در مکتب اهل بیت و مکتب ائمه معصومین و در مکتب قرآن داشته باشد همین است، خودش را به راحتی فدا می‌کند و در معرض انواع سختی‌ها قرار می‌دهد برای این که به همنوعانش خدمت کند و برای این که وظیفه دینی و انسانی خودش را انجام بدهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در ادامه بیان کرد: وقتی جنگ تحمیلی شروع شد ما هیچ چیز نداشتیم حتی سیم خاردار هم نداشتیم ولی به حول و قوه الهی همه همّت کردند و تجربه آن زمان را الان ما به رخ دنیا می‌کشیم و آدم‌هایی پرورش یافته آن زمان و سردارهای امروز را به جامعه تحویل داده‌ایم و پرستاران و پزشکان و کادر درمان ما هم سرداران آینده این کشور هستید و انشاالله به حول و قوه الهی در همین عرصه‌ها پرورش پیدا کنید و مشکلات را هم پشت سر خواهیم گذاشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.