محسن کیانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:فیلم سینمایی کژدم در چهارمحال و بختیاری ساخته شد و برای ساخت آن روزانه بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شد که با همکاری تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار پروژه، این سرمایه اختصاص یافت و از جایی حمایت مالی از این پروژه سینمایی نشد.

وی تصریح کرد: همه عوامل این فیلم حرفه‌ای و دارای رزومه درخشان بودند و برای ساخت آن از تجهیزات سینمایی روز و حرفه‌ای استفاده شد و گاهی سرمای شدید هوا در شهرکرد ،باعث تاخیر در فیلمبرداری می‌شد که همین مساله باعث افزایش هزینه های تولید فیلم شد.

این کارگردان با اشاره به ظرفیتی که در استانها برای ساخت فیلم وجود دارد، گفت: در این زمینه برخی از بازیگران شهرستان‌ها هنوز چندان رویکردی به حضور  قوی و مصمم در عرصه سینما ندارند که باید از ظرفیت این هنرمندان در عرصه سینما استفاده شود.

به گفته وی، طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار بود تصویربرداری این پروژه سینمایی ۲۵ روزه تمام شود اما برخی از عوامل و سرمای شدید هوا یا شیوع آنفلونزا در کشور، باعث شد این فیلمبرداری طرح حدود ۳۵روز به طول بکشد.

کارگردان فیلم سینمایی "سربازخانه خانم‌ها" افزود:اداره کل منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری برای ساخت این پروژه سینمایی همکاری ویژه ای را با عوامل پروژه داشت و که جای تقدیر و قدردانی دارد.

کیانی با اشاره به اینکه موضوع اصلی این فیلم در خصوص یک باند قاچاق مواد مخدر است که در شهرکرد به دام پلیس می‌افتد، یادآور  شد: برای ساخت یک فیلم در شهرستان‌ انتظار است مسوولان نگاه ویژه‌ای به استعدادهای بومی داشته باشند و شرایط لازم را برای ساخت فیلمها با موضوعات بومی و محلی فراهم کنند.

وی گفت: ساخت فیلم‌های ژانر جنایی و پلیسی همیشه ریسک بالایی دارد که خوشبختانه این فیلم با همکاری عوامل حرفه‌ای به سرانجام رسید.

به گفته وی، با وجود برخی نارسایی‌ها و کمبودها، اما نسل جوان در عرصه فیلمسازی از ظرفیت و استعداد بالایی برخوردار هستنند و انتظار این نسل آن است که مورد توجه مسوولان قرار گیرد. 

وی گفت: اکنون متاسفانه هنر در کشور با پول سنجیده می‌شود در حالی که هنر ارزش والاتر و مقدس‌تری دارد و رسالت هنر آگاهی بخشی به مردم است و هنرمندی موفق است که رسالتش این باشد که هنر را بخاطر هنر و برای مردم انتخاب کرده باشد.

به گفته وی، فیلم بعدی که در چهارمحال و بختیاری ساخته میشود فیلم "پ ، میم ، پ- پ مثل پدر" است  که علی اسکندری از فیلمسازان جوان شهرکرد و آموزشگاه سینمایی قاب طلایی در ساخت آن همکاری لازم را خواهد داشت.

کیانی با اشاره به آثار هنری دیگر خود، یادآور شد: فیلم سینمایی سربازخانه خانم ها  نیز بزودی در کشور اکران می‌شود.

به گزارش ایرنا، فیلم سینمایی کژدم زمستان امسال در چهارمحال و بختیاری ساخته شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.