به گزارش روز پنجشنبه این ستاد، در این اطلاعیه آماده است: به اطلاع مردم مومن، ولایت‌مدار و نمازگزار شهرکرد می‌رساند نماز جمعه این هفته طبق روال هفته‌های گذشته در مصلای حضرت امام خمینی(ره) برگزار می‌شود و تدابیر لازم  به منظور رعایت مسائل  بهداشتی به شرح زیر صورت گرفته است.

در ادامه این اطلاعیه تصریح شده است: از نمازگزاران تقاضا می‌شود در صورت امکان مهر نماز و کتب ادعیه مورد نیاز را به صورت شخصی همراه داشته باشند در همین راستا مهرهای موجود در مصلای شهرکرد تعویض می‌شود.

در این اطلاعیه اضافه شده است: از سوی ستاد برگزاری نماز جمعه سرویس‌های بهداشتی، ورودی‌های مصلا و محل برگزاری نماز کاملا ضدعفونی می‌شود و مواد بهداشتی و ضدعفونی‌کننده تهیه شده است.

در اطلاعیه ستاد نماز جمعه شهرکرد، با تاکید بر اینکه زمان برگزاری نماز جمعه با حذف موارد جانبی به صورت کوتاه برگزار می‎شود، آمده است: در ورودی‌های مصلا کیسه‌های پلاستیکی یکبار مصرف جهت کفش نمازگزاران در نظر گرفته شده است.

در پایان این اطلاعیه خاطرنشان شده است: در محوطه مصلا توزیع نذورات و خوراکی و کشیدن سیگار ممنوع است و نمازگزاران از آوردن وسایل شخصی غیرضروری خوداری کنند.

به گزارش ایرنا، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در اطلاعیه‌ای از لغو نماز جمعه این هفته در ۲۹ استان کشور خبر داد و اعلام کرد: پیرو درخواست وزیر بهداشت و درمان و رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا و اهمیت حقوق شهروندان عزیز و مومن ایران اسلامی این تصمیم گرفته شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.