عبدالعلی ارژنگ روز سه‌شنبه در جلسه فوق العاده برنامه‌ریزی و پیشگیری از ویروس کرونا شهرستان شهرکرد تاکید کرد: در این نشست مقرر شد گندزدایی دانشگاه‌ها و مدرسه‌های شهرستان در دستورکار قرار گیرد.
وی افزود: همچنین گندزدایی ناوگان عمومی حمل و نقل شهری مورد تاکید قرار گرفت.
ارژنگ تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی در دستگاه‌های اجرایی با هدف جلوگیری از شیوع کرونا ویروس ضرورت دارد.
وی یادآور شد: از طرف مرکز بهداشت به تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی و مدیران آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و مراکز علمی باید آموزش‌های لازم در راستای مقابله با این ویروس و همچنین ضدعفونی کردن مراکز، مدرسه‌ها و منازل ارائه شود.
ارژنگ اظهار داشت: براساس اظهار نظر مسوولان دانشگاه علوم پزشکی استان، تاکنون مورد مثبتی از ابتلا به کرونا ویروس در چهارمحال و بختیاری مشاهده نشده است و برای مقابله با این ویروس بخشی از بیمارستان هاجر شهرکرد با ظرفیت ۱۵۰ در نظر گرفته شده است.
به گزارش ایرنا، در این نشست بر اهمیت مدیریت فضای مجازی و آگاهی‌بخشی مردم در مقابله با شایعات پیرامون ویروس کرونا تاکید شد.
ویروس کرونا که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی‌ماه) در چین شروع شد، و به تعدادی از کشورهای جهان نیز سرایت کرده است.
شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت نکات بهداشتی، جلوگیری از دست دادن‌های مکرر از سوی پزشکان برای مقابله با این ویروس توصیه شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.