جعفر مردانی گرم‌دره شامگاه جمعه به خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با قدردانی از مردم ولایت‌مدار استان در خلق حماسه‌ای دیگر تاکید کرد:با پایان یافتن زمان اخذ رای در حوزه انتخابیه شهرکرد، سامان و بن در ساعت ۱۰ روز دوم اسفندماه، فرایند رای‌گیری در این استان به پایان رسید.

وی گفت: قرار شده است تمامی افراد واجد شرایطی که در صف انتظار رای دادن هستند به داخل شعبه اخذ رای هدایت و در مراحل رای‌گیری قرار گرفته و درب شعب بسته شود.

به گفته وی، با توجه به درخواست‌های فرمانداران حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌های این استان مبنی بر تمدید مدت زمان اخذ رای و نظر به موافقت وزیر کشور به استناد تبصره ۴ ماده ۱۰ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی زمان رای‌گیری در حوزه انتخابیه شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن ۴ به مدت ساعت یعنی تا ساعت ۲۲ (۱۰ شب)، حوزه انتخابیه شهرستان بروجن به مدت ۳ ساعت یعتی تا ساعت ۲۱ (۹ شب) و حوزه انتخابیه شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار یک ساعت یعنی تا ساعت ۱۹ (۷ شب) تمدید شد.

وی افزود: انتخابات مجلس یازدهم در حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا با توجه به درخواست فرمانداران این شهرستان‌ها اخذ رای تمدید نشد و در همان مدت زمان قانونی یعنی تا ساعت ۱۸ (۶ عصر) به پایان رسید.

مردانی گرم‌دره تصریح کرد: هم‌اینک در تمامی ۴ حوزه انتخابیه چهارمحال و بختیاری شامل شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن، بروجن، لردگان و خانمیرزا و همچنین اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار مرحله رای‌گیری به پایان رسیده است.

به گزارش ایرنا، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز جمعه دوم اسفند همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

مردم چهارمحال و بختیاری ۴ نفر را برای حضور در مجلس یازدهم انتخاب می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.