به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز پنجشنبه با صدور پیامی که یک نسخه از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، تاکید کرد: انتخابات به عنوان شاخصه و مظهر مردم‌سالاری از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و در طول این ۴ دهه مردم همواره با حضور در صحنه انتخابات، ضمن مایوس ساختن دشمن، سرنوشت سیاسی کشور را تعیین کرده‌اند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: بی‌تردید نقش تأثیرگذار مجلس شورای اسلامی در تقنین و نظارت و ریل‌گذاری حرکت دولت، اهمیت انتخابات پیش‌رو را مضاعف می‌کند تا مردم در این برهه حساس طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تاکیدات رئیس جمهوری با انتخاب درست در افزایش اقتدار، عزت و استقلال ایران اسلامی مشارکت نمایند.

همچنین استاندار در این پیام خاطر نشان کرد:در واقع دوم اسفند، میعادگاه دیگری برای تجلی همدلی و همزبانی است و در این میان در بطن رأی هر ایرانی، آزادی در انتخاب، افزایش امنیت، پیشرفت و تدبیر در رشد پایدار وتقویت سرمایه اجتماعی کشور است.

استاندار ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته توسط دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات،نامزدهای محترم و هواداران آنان که براساس قانون تبلیغات کردند، رسانه‌ها، احزاب، گروه‌های سیاسی بویژه مردم عزیز چهارمحال و بختیاری افزود : رجاء واثق دارم که همچون دوره‌های گذشته با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات از آرای مردم حفاظت و پاسداری می گردد و از مردم شریف و همیشه در صحنه ی چهارمحال و بختیاری دعوت می‌کنم تا با حضور گسترده و پرنشاط خود برگ زرین دیگری بر افتخارات این استان بیافزایند.

به گزارش ایرنا، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در چهارمحال و بختیاری دوم اسفندماه برگزار می‌شود.

با رای مردم ۴ نماینده از این استان به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.