آنان افزودند: ایران اسلامی اکنون در شرایط حساسی قرار دارد و قهر کردن با صندوق‌ رای مشکلی را از کشور حل نمی‌کند و ضرر و زیان آن متوجه جامعه می‌شود.

آنان گفتند: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب نمایندگان اصلح می‌توانند به خواسته های خود نیز جامه عمل بپوشانند و نقش خود در پیشرفت کشور و منطقه محل سکونت خود را ایفا نمایند.

دشمن به دنبال جدا کردن مردم از نظام است

دبیر جامعه اسلامی کارمندان در استان مرکزی گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در هر عرصه نیاز به حضور بوده، مردم سنگ‌تمام گذاشته و حماسه‌های زیبایی را خلق کرده‌اند.

«داود فرجی» افزود: رهبر معظم انقلاب بارها فرموده‌اند که وحدت کلمه رمز پیروزی انقلاب اسلامی است و این مهم همواره و در همه زمان‌ها باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

رهبر معظم انقلاب بارها فرموده‌اند که وحدت کلمه رمز پیروزی انقلاب اسلامی است و این مهم همواره و در همه زمان‌ها باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی بیان کرد: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و با توجه به ملاحظات سیاسی کشور و تلاش دشمنان برای جدا کردن مردم از نظام و پایین آوردن اعتماد عمومی، حضور پررنگ در این عرصه امری ضروری و واجب است.

دبیر جامعه اسلامی کارمندان در استان مرکزی ادامه داد: مردم ولایتمدار کشور و این استان باید در عرصه سیاسی انتخابات پیش‌رو، حماسه‌ای مانند آیین تشییع و خاکسپاری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خلق کنند و بار دیگر آری خود را به انقلاب اعلام کنند.

فرجی اظهار داشت: مردم باید به خاطر افزایش اقتدار ایران پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند و مقابل تمام هجمه‌های دشمنان ایستادگی کنند  و از ایران اسلامی و ارزش‌های آن در مقابل تروریست‌های کثیف و خیانت‌کار که در اتاق‌های فکر خود اسطورهای این سرزمین را ترور اسمی و جسمی می‌کنند، حمایت کنند.

قهر کردن با صندوق‌های رای به صلاح مردم و کشور نیست

عضو شورای مرکزی خانه کشاورز ایران و یکی از اعضای خانه احزاب استان مرکزی نیز گفت: حضور پررنگ مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نقش موثری در افزایش اقتدار نظام دارد.

سید « کمال‌الدین میرهاشمی» افزود: اگر حضور مردم در این عرصه پررنگ و آگاهانه باشد به طور قطع مردم می‌توانند به خواسته‌ها و مطالبات خود دست پیدا کنند.

وی بیان کرد: قهر کردن با صندوق‌های رای به هیچ عنوان به صلاح مردم و کشور نیست و انتخاب حق مسلم مردم است و باید اقشار مختلف در پای صندوق‌های رای حضور پررنگ داشته باشند.

مردم در انتخاب افراد اصلح، به صداقت، تعهد در امور و درستکاری نامزدهای انتخاباتی توجه ویژه داشته باشند. 

عضو شورای مرکزی خانه کشاور ایران ادامه داد: شمار جامعه کارگری این استان بالا است و انتظار می‌رود این قشر نماینده‌ای اصلح برای دفاع از حقوق خود در مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.

میرهاشمی تاکید کرد: مردم در انتخاب افراد اصلح، به صداقت، تعهد در امور و درستکاری نامزدهای انتخاباتی توجه ویژه داشته باشند. 

قهر با انتخابات مشکلات را حل نمی‌کند

رییس مجمع اسلامی کارمندان و عضو خانه احزاب استان مرکزی نیز گفت: قهر کردن با انتخابات و رای ندادن هیچ مشکلی را حل نمی‌کند و این امر موجب می‌شود نمایندگان ناشایست و نالایق وارد مجلس شوند.

«اسماعیل اُرتوگلی فراهانی» افزود: انتخابات در تعیین سرنوشت یک کشور نقش موثری دارد و برای تغییرات لازم در کشور و حرکت در مسیر پیشرفت باید افراد صالح از مجاری انتخابات برگزیده شوند.

وی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی وضع کننده قوانین است و این نهاد می‌تواند به قوه مجریه غنای بیشتری دهد و امروز اگر در برخی نقاط دچار مشکل هستیم به دلیل ضعف در برخی تصمیم‌های مجلس است و باید بر کرسی‌های این نهاد انسان‌های توانمند و متعهد تکیه کنند زیرا ورود افراد ناآگاه و ناشاسیت، مجلس را ضعیف می‌کند.

رییس مجمع اسلامی کارمندان و عضو خانه احزاب استان مرکزی ادامه داد: گریز از انتخابات به ضرر مردم جامعه است و باید صنوف در بخش‌های مختلف زمینه گرمی بیشتر تنور انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را فراهم آوردند.

ارتوگلی فراهانی عنوان کرد: حضور پررنگ مردم در آزمون سیاسی دوم اسفندماه امسال، کشور را بیش از پیش قدرتمند می‌کند و انتظار است اقشار مختلف جامعه در این عرصه نیز مانند سنوات گذشته افتخار آفرینی کنند.

شرکت در انتخابات جنگ قدرت نیست، حجت است

معاون رسانه و تبلیغات ستاد اصلاح‌طلبان استان مرکزی نیزگفت: پذیرش اشتباهات یک اصل مهم در انتخابات پیش‌رو است و مردم باید برای تغییر مسیر ؛ در انتخابات ۲ اسفندماه حضور پیدا کنند و تنور انتخابات این دوره را بیش از گذشته گرم‌تر کنند.

«سروش نیمافر» افزود: حضور کمرنگ در انتخابات موجب انحصارطلبی بیشتر می‌شود، زیرا  شرکت در انتخابات جنگ قدرت نیست بلکه حجت است و نباید فرصت‌ها را از دست داد.

وی بیان کرد: اصلاح‌طلبان استان مرکزی گله‌مندی‌هایی دارند و نسبت به اینکه پیش مقدمات سردی انتخابات با رد صلاحیت‌های گسترده قبل از شروع تبلیغات کلید خورد معترضند و اصلاح‌طلبان این استان از بین ۳۰ نامزد با منش اصلاح طلبی، با سه نامزد به عرصه می‌آیند.

انتظار است مردم در این آزمون سیاسی حضوری پررنگ داشته باشند.

معاون رسانه و تبلیغات ستاد اصلاح‌طلبان استان مرکزی ادامه داد: در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب تنها ۲ نامزد و در حوزه انتخابیه شازند نیز یک نفر وجود دارد و در چهار حوزه انتخابیه دیگر این استان هیچ نامزد اصلاح‌طلبی به دلیل رد صلاحیت‌های گسترده وجود ندارد.

وی گفت: رد صلاحیت‌های گسترده در جناح اصلاح‌طلبان، دست مردم برای انتخاب کردن را تا حدودی بسته است اما با این وجود انتظار است مردم در این آزمون سیاسی حضوری پررنگ داشته باشند.

منفعت تشکیل مجلس کارآمد شامل همه مردم می‌شود

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت استان مرکزی هم گفت: کشور در وضعیت و شرایط حساسی قرار دارد و شاید در هیچ زمانی پس از ۴۱ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی تاکنون دشمنی‌های دشمنان و فشارهای اقتصادی به این اندازه نبوده است و در این شرایط همه باید برای اقتدار ایران و انقلاب در انتخابات ۲ اسفند حضور پررنگ داشته باشند.

« مسیح قایم‌مقامی» افزود: مردم ۴۱ سال پای انقلاب و نظام بوده‌اند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه نیز حمایت خود را از انقلاب نشان دادند و باید در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز بار دیگر وفاداری خود به نظام و انقلاب را نشان دهند.

وی بیان کرد: مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه با ایجاد یک مجلس کارآمد گره‌گشایی می‌شود و مردم باید پای کارآینده و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، یک مجلس جوان و انقلابی را شکل دهند تا با کار جهادی مسایل و مشکلات جامعه حل شود.

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت استان مرکزی ادامه داد: اگر مردم حضور کمرنگ و یا ناآگاهانه در انتخابات داشته باشند، وضعیت از شرایط فعلی بدتر خواهد شد و اتفاقات خوبی رقم نمی‌خورد.

قایم مقامی تصریح کرد: مجلسی که کارآمد باشد، چپ و راست ندارد و منفعت آن شامل همه اقشار مختلف مردم می‌شود و در زندگی همه تاثیرگذار است.

وی گفت: همه باید با حضور پررنگ خود جلوی سم‌پاشی‌های دشمنان و بدخوان نظام را بگیرند زیرا حضور کمرنگ تنها مایه امیدواری دشمنان برای رسیدن به اهداف شومشان می‌شود.

مردم با حضور آگاهانه زمینه تشکیل مجلس عقلانی را فراهم کنند

دبیر مجمع دانش‌آموختگان استان مرکزی نیز گفت: انتخابات فرصتی است که مردم و گروه‌های سیاسی در پناه قانون به بیان عقاید و نظرات خود بپردازند.

«وهاب حمزه‌لو» افزود: در انتخابات پیش رو بی‌مهری‌های زیادی در حوزه تایید صلاحیت اصلاح‌طلبان صورت گرفت اما انتظار است مردم برای اقتدار بیشتر نظام و کوری چشم دشمنان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حماسه‌ زیبای دیگری خلق کنند.

وی بیان کرد: انتخابات امسال کشور بیانگر خیلی از اتفاقات آتی در ایران است و مردم باید با حضور آگاهانه خود زمینه تشکیل مجلسی عقلانی را رقم زنند.

انتخابات فرصتی است که مردم و گروه‌های سیاسی در پناه قانون به بیان عقاید و نظرات خود بپردازند.

۲۱۸ داوطلب در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تصاحب کرسی‌های خانه ملت در استان مرکزی برای رقابت در این آزمون سیاسی اعلام حضور کردند اما تاکنون تعداد این افراد به دلیل انصراف برخی از نامزدها به ۱۵۰ نفر رسیده است.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت، هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.