علی نصیریان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد شعب اخذ رای ۲۵ شعبه در بخش ناغان و ۳۲ شعبه در بخش مرکزی این شهرستان برای روز دوم اسفندماه مستقر می‌شود.

وی، تعداد شعب سیار این شهرستان را ۱۰ شعبه عنوان کرد و گفت: از این تعداد ،یک شعبه سیار برای اخذ رای  مردم دهستان مشایخ اعزام می‌شود که تمهیدات لازم از جمله خودروی کمک‌دار برای جمع‌آوری آراء در این دهستان در نظر گرفته شده است.

نصیریان اظهار داشت: برای برگزاری انتخابات سالم در سطح شهرستان یکهزار و ۵۰۰ نفر به عنوان مجریان انتخاباتی از جمله عوامل اجرایی، بازرسی، انتظامی، امنیتی و سیاسی فعالیت دارند که دوره‌های آموزشی و توجیهی، عوامل اجرایی برای برگزاری انتخاباتی سالم و مبتنی بر رعایت کامل قانون در این شهرستان برگزار شده است.

نصیریان بر حفظ نظم، رفاقت در عین رقابت، اخلاق‌مداری، اجتناب از بی‌اخلاقی و بداخلاقی انتخاباتی و پرهیز از هرگونه بداخلاقی سیاسی در سطح شهرستان تاکید کرد و گفت:  هم‌اکنون آرامش خوبی در سطح شهرستان وجود دارد و پیش‌بینی می‌شود سطح مشارکت مردم در این دوره از انتخابات بالا باشد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری در انتخابات مجلس شورای اسلامی دارای ۴ حوزه اصلی و ۲۲ حوزه فرعی است که شهرستان کیار به عنوان یکی از حوزه‌های فرعی زیر مجموعه حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ قرار می‌گیرد و از این حوزه یک نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‎یابد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

شهرستان کیار در فاصله ۳۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.