لیلا محمدیان روز شنبه در جلسه ستاد انتخابات این استان افزود: کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری  پس از تشکیل این ستاد، ماموریت‌های خود را در حوزه مالی، پشتیبانی و حمل و نقل با هدف هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیگیری کرده است.

وی افزود: این کمیته همچنین  به صورت منظم اقدام ‌به برگزاری جلسات به منظور بررسی و پیش‌بینی امکانات و تجهیزات لازم و مورد نیاز کرده است و با نزدیک شدن به موعد انتخابات این جلسات به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پیش‌بینی تمامی ملزومات شعب اخذ رای، پیش‌بینی خودروهای لازم و انتقال دستگاه‌های احراز هویت به حوزه‌های انتخابیه سراسر استان از جمله اقدامات این کمیته در روزهای گذشته بوده است.

محمدیان خاطر نشان کرد: هماهنگی‌های لازم با ادارات استان به منظور تامین خودروهای مورد نیاز در روز انتخابات انجام شده است و بر اساس قانون تمامی مدیران موظف به همکاری در این زمینه هستند.

وی با اشاره به پیش‌بینی احتمال در صورت وقوع بارش برف و باران در برخی نقاط استان خاطر نشان کرد: خودروهایی از قبیل اتوبوس، مینی بوس و خودروهای شاسی بلند مناسب برای حمل نقل نیروهای اجرایی، نظارت و انتظامی و حضور در مناطق سخت‌گذر و برف‌گیر تدارک دیده شده ‌است.

رییس کمیته مالی و پشتیبانی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری  تصریح کرد: این استان یکی از استان‌هایی است که همواره بر اساس برنامه‌های مدون فعالیت‌های خود را دنبال کرده است و هماهنگی‌های لازم با فرمانداران استان به منظور رفع کاستی‌ها و کسری امکانات انجام شده است.

محمدیان خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود به منظور حضور در مناطق برفگ‌یر استان مثل شهرستان کوهرنگ، یک دستگاه بالگرد در روز انتخابات در اختیار ستاد انتخابات استان قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری بیش از ۹۴۷ هزار نفر جمعیت دارد که از این استان ۴ نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور دوم اسفندماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.