حجت‌الاسلام ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، افزود: ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، مهمترین زمان برای معرفی دستاوردهای انقلاب به نسل جوان است که چگونه نظام به ملت ایران، کرامت و عزت جهانی بخشید.

وی تصریح کرد: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای بازگو کردن دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی برای نسل جوان است.
فاطمی، عزت، کرامت و اقتدار امت و میهن اسلامی در منطقه و دنیا را مدیون تفکر حضرت امام(ره) و ایثارگری شهدای انقلاب اسلامی دانست و گفت: به طور قطع و یقین، عزت و احترام مردم ایران در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی قابل مقایسه با دوران طاغوت نیست.
به گفته وی، در دوران طاغوت پهلوی ،فساد در تمامی بدنه اداری و اجتماعی رخنه کرده بود و مردم برای پایان دادن به این فساد پهلوی، انقلاب اسلامی را انتخاب کردند.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتخابات در نظام مردم‌سالاری دینی مظهری از اختیار مردم در تعیین سرنوشت خود است از همین رو باید تا می‌توان این مسئولیت را با هوشیاری و آگاهی لازم انجام داد.

به گفته وی، در هر دوره از انتخابات حضور حداکثری مردم ، باعث یاس و ناامیدی دشمنان شده است و این از برکات انقلاب اسلامی ایران است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.