جعفر مردانی روز پنجشنبه در نشست ستاد انتخابات این استان افزود: اقوام مختلف نماد هویتی کشور و استان هستند و در کنار یکدیگر با وحدت و انسجام لازم، منجر به تقویت منافع ملی کشور شده‌اند از همین رو باید این وحدت و انسجام حفظ شود.

وی در ادامه اجرای کامل قانون را مهمترین وظیفه مجریان برگزاری انتخابات دانست و گفت: اساس انتخابات در کشور بر محور قانون بنا نهاده شده است و از همین رو توصیه می‌شود همه مجریان و فرمانداران با رعایت کامل قانون علاوه بر حفظ حقوق همه نامزدهای انتخاباتی، در جلب اعتماد مردم و حضور حداکثری آنها در پای صندوق‌های رای اهتمام ویژه‌ای به کار گیرند.

مردانی، آموزش متولیان برگزاری انتخابات را از دیگر امور ضروری در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند دانست و تصریح کرد: عوامل حاضر در شعب رای به ویژه نمایندگان فرمانداران باید از قانون و روند برگزاری انتخابات آگاهی و دانش کافی داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تهدیدها و فرصت‌های فضای مجازی در عرصه انتخابات، اظهار داشت: تخریب شخصیت‌ها و نامزدها در فضای مجازی یکی از مهمترین این تهدیدات به شمار می‌رود که در همین خصوص نیازمند رصد بیش از پیش فضای مجازی هستیم.

مردانی، فراهم کردن زمینه برای ایجاد رقابت سالم بین نامزدها را از دیگر وظایف مجریان برشمرد و گفت: رعایت اصل بی‌طرفی و امانت‌داری از مهمترین اموری است که رعایت آن لازمه ایجاد رقابت سالم بین نامزدها به شمار می‌رود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری بیش از ۹۴۷ هزار نفر جمعیت دارد که از این استان ۴ نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور با موافقت شورای نگهبان دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.