ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صبح امروز شنبه نهم آذر ماه با حضور استاندار مازندران، روسای ستاد انتخابات ، هیات نظارت شورای نگهبان و بازرسی استان در محل استانداری فعالیت خود را شروع کرد.
رئیس ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مازندران در این مراسم گفت که همزمان با شروع فعالیت ستاد انتخابات طبق زمان بندی انتخابات از فردا دهم آذر ماه  در ۹ حوزه انتخابیه شامل بهشهر، ساری، قائمشهر، آمل، بابل، نور، بابلسر، نوشهر و تنکابن ثبت نام نامزدها همزمان با سراسر کشور شروع می شود.
حسین حسن نژاد افزود : ثبت نام داوطلبان در انتخابات از ۸ صبح شروع می شود تا ساعت ۱۸ در حوزه های انتخابیه استان انجام می شود و داوطلبان می توانند علاوه بر حوزه های انتخابیه در شهرستان ها در وزارت کشور نیز ثبت نام کنند که مدارکشان پس از ثبت نام به شهرستان محل حوزه انتخابیه ارسال خواهد شد.
وی زمان ثبت نام نامزدها را از ۱۰ ۱۶ آذر ماه اعلام و اضافه کرد: طبق برنامه زمان بندی پس از ثبت نام و از روز هفدهم آذر کار بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات های اجرایی شروع می شود و تا ۲۶ آذر ادامه خواهد داشت.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: طبق برنامه زمان بندی، ۲۷ آذر ماه نیز مراتب رد صلاحیت از سوی فرمانداری های مرکز حوزه انتخابیه به داوطلبان ابلاغ خواهد شد و داوطلبانی که صلاحیتشان از سوی هیات های اجرایی رد شده باشد از ۲۸ آذر تا دوم دی ماه فرصت دارند، شکایت خود را نسبت به رد صلاحیت به هیات های نظارت استان ارسال کنند.
رئیس ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مازندران افزود : هیات های نظارت نیز پس از بررسی صلاحیت ها می بایست نظرشان را ۲۱ دی ماه به فرمانداری ها اعلام کنند.
حسن نژاد اظهارداشت : فرمانداران حوزه های انتخابیه نیز از ۲۲ دی ماه تا ۱۱ بهمن ماه طبق قانون فرصت دارند تا مراتب تایید یا رد صلاحیت داوطلبان را به آنها ابلاغ کنند.
رییس ستاد انتخابات مازندران با تاکید بر این که تمامی تمهیدات لازم برای ثبت نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه فراهم شد و مشکلی نیز برای ثبت نام و حتی برگزاری انتخابات وجود ندارد، گفت: داوطلبان می توانند با در دست داشتن مدارک لازم با مراجعه به حوزه های انتخابیه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.