مهرداد جوادی روز سه‌شنبه در ستاد هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این کمیته‌ها شامل خدمات حمل و نقل با مسوولیت اداره کل راه و شهرسازی، خدمات امداد و نجات با مسوولیت جمعیت هلال احمر و خدمات اننتظامی امنیتی و ترافیک شهری با مسوولیت نیروی انتظامی است.

وی افزود: کمیته‌ها هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با مسوولیت دفاتر شهری و روستایی استانداری، برنامه‌ریزی و آمار با مسوولیت استانداری و اسکان و رفاه با مسوولیت اداره کل آموزش و پرورش زیر نظر ستاد هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری فعالیت می‌کنند.

جوادی تصریح کرد: کمیته‌های ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات با مسوولیت دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات استانداری، خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست با مسوولیت اورژانس، اطلاع‌رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی با مسوولیت اداره کل میراث فرهنگی،‌ گردشگری و صنایع دستی و کمیته نظارت و تنظیم بازار با مسوولیت سازمان صنعت، معدن و تجارت برای نوروز ۱۳۹۹ در چهارمحال و بختیاری خدمات رسانی خواهد کرد.

وی یادآور شد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به عنوان ارکان اساسی و اصلی ستاد هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری نسبت به ساماندهی ورودی‌ها و خروجی‌های شهرها به خصوص در مناطق گردشگری اقدام لازم را انجام دهند.

به گزارش ایرنا،‌ستاد هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور از ۲۵ اسفند سال‌جاری تا ۱۵ فروردین سال آینده به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به این استان خدمات‌رسانی می‌کند.

نوروز سال گذشته بیش از ۲۰ هزار نفر در این استان اسکان و اقامت کردند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.