سعید صالحی روز شنبه در کمیته سیاسی و امنیتی ستاد اطلاع رسانی چهارمحال و بختیاری افزود: مدیریت فضای مجازی یکی از مهمترین راهکارهای مقابله با شکل‌گیری شایعات و تخلفات انتخاباتی است که در همین راستا می‌توان با اطلاع‌رسانی به موقع، شفاف و جامع مانع از بروز شایعات و شبهه‌افکنی‌ها در سطح جامعه شد.

وی افزود: در خصوص پیشگیری از تبلیغات زودهنگام داوطلبان و یا تخریب‌هایی که علیه نامزدهای به راه افتد، ضروری است تا علاوه بر برگزاری نشست‌های توجیهی با داوطلبان، فضای حقیقی و مجازی استان به خوبی رصد و تخلفات شکل گرفته گزارش شود.

صالحی، رصد تبلیغات سوء مخالفان و معاندان نظام به ویژه در فضای مجازی را از دیگر ضروریات این حوزه برشمرد و گفت: مخالفان نظام با هجمه‌هایی که علیه نظام به کار گرفته‌اند، درصدد کاهش حضور مردم در عرصه انتخابات هستند که با مدیریت صحیح افکار عمومی و رصد فضای مجازی می‎توان مانع تحقق این اهداف شد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری چهارمحال و بختیاری در ادامه از اهتمام این کمیته برای شناسایی و تبیین شبهه‌های های انتخاباتی خبر داد و گفت: این مهم با کمک معاونت سیاسی سپاه انجام می‌گیرد و از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم رسانده می‌شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری بیش از ۹۴۷ هزار نفر جمعیت دارد که از این استان ۴ نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور با موافقت شورای نگهبان دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.