به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، محمدرضا امیدی گفت: به دنبال بارش برف، تعداد ۴۵ نیروی انسانی و بیش از ۳۰ ماشین آلات برف روبی برای پاکسازی معابر بکارگیری شده اند.
وی اظهار داشت: شن پاشی و یخ‌زدایی معابر از ساعات اولیه بارش برف آغاز و این خدمات‌رسانی در معابر اصلی و فرعی خصوصاً در نقاط حادثه خیز از جمله محله های میرآباد و منظریه همچنان ادامه دارد.
سرپرست شهرداری شهرکرد ادامه داد: به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی، در بیش از ۳۵ نقطه حادثه خیز شهری مخازن شن و نمک جانمایی و مستقر شده است.
امیدی ضمن تأکید بر اینکه استفاده بیش از حد شن و نمک پاش در سطح شهر باعث آمیخته شدن نمک با آب های سطحی می شود و  این امر ضمن آسیب به سلامت شهروندان باعث از بین رفتن فضای سبز شهری، محیط زیست و همچنین فرسوده شدن اجزای مختلف مبلمان شهری می شود بیان داشت: به همین دلیل از شهروندان تقاضا داریم در روزهای برفی خودروهای خود را به زنجیر چرخ و یا لاستیک یخ شکن مجهز کنند تا اکیپ شهرداری به منظور بازگشایی معابر کمتر از شن و نمک استفاده نماید.
وی یادآور شد: سایر تمهیدات لازم برای اقدامات مؤثر برف‌روبی، یخ‌زدایی، رفع نقاط آبگیر و لایروبی کانال‌ها در روزهای برفی و بارانی اندیشیده شده است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1327040
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.