به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی فرهنگ وارشاد اسلامی استان ،محمدرضا مظاهری ضمن اعلام این خبر افزود: رویداد ملی «فهما» فرصتی برای ظهور و بروز قابلیت‌ها و توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است و ما تلاش می کنیم تا رسالت و وظیفه خود را در این عرصه بخوبی انجام دهیم.

 مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری از استان های برتر در حوزه جذب جوانان و نوجوانان به کانون‌های مساجد است، افزود: این استان در عضوگیری در سامانه «بچه های مسجد» در بین سه استان برتر کشور جای گرفت.

مظاهری همچنین به دیگر فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری اشاره کرد و افزود: سال گذشته رتبه سوم کشوری را در مسابقه مدهامتان کسب کردیم. 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ۱۹ هزار و ۲۵۲ فعالیت اوقات فراغت، ۲ هزار و ۱۴۷ فعالیت ملی و مذهبی، ۳۴۱ فعالیت ویژه اربعین و ثبت ۳۲۷ ایده و طرح جدید از دیگر فعالیت‌های این ستاد در سال جاری بوده است.

مظاهری در ادامه با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی و بزرگداشت یاد و خاطره این سردار بزرگ اسلام، اظهار داشت: این سردار بزرگ اسلام با بهره‌گیری از مکتب سیدالشهدا و الگو گیری از منش و سیره حسینی در زمره انسان‌های تأثیرگذار زمانه خود قرار گرفت که در تبیین ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری این فرمانده بزرگ باید بیش از پیش اقدام کرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی کانون‌های فرهنگی و هنری استان در راستای گرامیداشت مقام سردار سلیمانی، تصریح کرد: پخش تلاوت قرآن کریم در مساجد در نخستین روز از شهادت سردار سلیمانی، قرائت سوره فجر به مدت سه شب و اهدای ثواب آن به روح پرفتوح سردار سلیمانی، برگزاری جلسات بصیرت افزایی در خصوص ابعاد شخصیتی این فرمانده بزرگ و مشارکت در پویش سراسری سردار آسمانی در سایت «بچه‌های مسجد» از جمله این فعالیت‌ها بوده است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برنامه ریزی شده تا یکی از کانون های جدید فرهنگی و هنری مساجد استان را با عنوان شهید قاسم سلیمانی نام‌گذاری کنیم.

وی افزود: اجرای سروده‌های حماسی و جلسات شعرخوانی با موضوع شهید سردار سلیمانی، تبلیغات محیطی و فضاسازی در مساجد، تکریم خانواده شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم و سیاه‌پوش کردن مساجد از دیگر فعالیت‌های کانون‌های مساجد استان در راستای بزرگداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1325174
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.