به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی فرهنگ وارشاد اسلامی استان، شهرام فرجی ضمن اعلام این خبر افزود: نمایشنامه «غمنومه، وطن و تن» به کارگردانی جواد خاکسار حقانی از شهرکرد به بخش رقابتی سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در تهران راه یافت.

وی ادامه داد: هیئت انتخاب برگزیدگان جشنواره‌های تئاتر استان‌ها متشکل از سعید اسدی، مهرداد کوروش‌نیا و رفیق نصرتی، تعداد ۱۲ اثر از میان برگزیدگان جشنواره‌های تئاتر استان‌ها را برای حضور در بخش رقابتی آثار صحنه‌ای سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی کردند که از شهرکرد نیز این اثر پذیرفته شد.

فرجی ضمن اشاره به اینکه پیش از این نیز نمایش «باق وحش»  به نویسندگی فراز مهدیان دهکردی و کارگردانی امیربهاور اکبرپور دهکردی از شهرکرد به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافت گفت: هیئت انتخاب این بخش متشکل از پیام دهکردی، شهرام زرگر و رضا گوران از بین آثار متقاضی ۱۵ نمایش را برای حضور در رقابت نمایش‌های صحنه‌ای جشنواره معرفی کرد.

 معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این تئاتر ۲ ماه پیش نیز در شهرکرد به روی صحنه رفت و اکنون در ماه‌های دی و بهمن نیز در تهران به روی صحنه می‌رود.

وی افرود: این اثر کاری از گروه تئاتر خورشید است که سال گذشته نیز تئاتر  «آنشرلی با موهای خیلی قرمز» را در تهران اجرا کرد و موفق به کسب جوایز جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شد.

فرجی ادامه داد: این برای نخستین بار است که در یک سال دو نمایش از چهارمحال و بختیاری در یک جشنواره بین المللی مهم تئاتر حضور دارند.

سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی‌مرند از ۱۰ تا ۲۰ بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1323496
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.